«قهوه تلخ» متوقف، «قلب یخی»و«ساخت ایران» ادامه دارند !

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

سه سریال نمایش خانگی «قهوه تلخ»، «قلب یخی» و «ساخت ایران» مراحل مختلفی از تولید یا پیش‌ تولید را پشت سر می‌گذارند.

*** لطیفی در اندیشه سری جدید «ساخت ایران»

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، توزیع قسمت آخر «ساخت ایران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی به پایان رسیده و سازندگان آن ‌قصد دارند فصل دوم این سریال را هم روانه‌ی شبکه‌ی نمایش خانگی کنند.

تولیدکنندگان «ساخت ایران» در حال برآورد هزینه‌ها و تامین مالی بودجه‌ی لازم برای ساخت سری دوم هستند تا در صورت تامین مالی به ادامه‌ی کار بپردازند.

ساخت ایران

خشایار الوند ـ نویسنده‌ی سریال «ساخت ایران» ـ هم در گفت‌وگویی در این‌ زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: طرح جذابی برای ادامه‌ی «ساخت ایران» داریم، صحبت‌هایی هم در این زمینه شد.

این نویسنده افزود: ادامه‌ی داستان «ساخت ایران» طرح جذابی داشت که من هم آن را قبلا کار کرده بودم اما بعد از صحبت‌های اولیه، صحبت دیگری با من نشد. نمی‌دانم آیا به طور کلی از ساخت سری دوم منصرف شدند یا نخواستند با من همکاری کنند.

*** «قهوه تلخ» مدیری متوقف است

قهوه تلخ ـ سری جدید

«قهوه تلخ»، سریال دیگر شبکه نمایش خانگی است که تصویربرداری آن بعد از حدود سه هفته همچنان متوقف است. توزیع «قهوه تلخ» در ماه رمضان با وقفه‌هایی مواجه بود و تصویربرداری قسمت آخر آن هنوز شروع نشده است.

الوند که با همکاری امیرمهدی ژوله،‌ نگارش «قهوه تلخ» را برعهده دارد، با تایید این که تصویربرداری قسمت آخر «قهوه تلخ» همچنان متوقف است،‌ درباره‌ی روند نگارش این بخش،‌ توضیح داد: ما «قهوه تلخ» را سکانس به سکانس می‌نویسیم؛ بنابراین هر زمانی که تصویربرداری شروع شود، ما هم نوشتن متن را شروع می‌کنیم.

*** «قلب یخی» مقدم ادامه دارد

قلب یخی

اما تصویربرداری سری جدید «قلب یخی» ـ دیگر سریال نمایش خانگی ـ همچنان ادامه دارد. این سریال که به کارگردانی سامان مقدم تولید می‌شود، بسیاری از ستاره‌های سینما و تلویزیون را دور هم جمع کرده و درحال حاضر نیز به دنبال جذب یک بازیگر ایتالیایی است.

عوامل «قلب یخی» به دقت مشغول بررسی سوابق این بازیگر هستند تا با نکته‌ای غیراخلاقی در کارنامه کاری‌اش مواجه نشوند.

سری دوم «قلب یخی»، داستانی کاملا متفاوت با سری اول دارد و نام «قلب یخی» تنها برای گرفتن مجوز تولید، بر روی این مجموعه حفظ شده است.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر یکشنبه ۵ شهریور  مشاهده : ۱۸   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.