قوامی در تذکر شفاهی:صندوق بیمه کشاورزی با فوریت به مشکل کشاورزان رسیدگی کند

چهارشنبه ۱۴ تیر – ۰۱:۳۳:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تاثیر حوادث غیرمترقبه در وضعیت تولید کشاورزی خواستار رسیدگی فوری صندوق بیمه کشاورزی به مشکلات این قشر از جامعه شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۴ تیر مجلس شورای اسلامی هادی قوامی در تذکر شفاهی با استناد به اصل ۴۳ قانون اساسی و تاکید آن درباره تولیدات کشاورزی٬ دامی و صنعتی گفت: توجه به این تولیدات کشور را به مرحله خودکفایی خواهد رساند و آن را از وابستگی نجات می دهد.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اتفاقاتی که در استان خراسان شمالی افتاد و سیل و تگرگ و سرمازدگی آسیب جدی به کشاورزان وارد کرد٬ نمایندگان و مسوولان استانی تلاش فراوانی برای بیمه کشاورزان انجام دادند.
وی با بیان این که صندوق بیمه کشاورزی باید میزان خسارات کشاورزان استان خراسان شمالی را مورد بررسی قرار دهد تصریح کرد: به کشاورزان شهر اسفراین حدود ۲ میلیارد تومان خسارت از بابت بارش تگرگ وارد شد و خسارت های مربوط به سایر حوادث غیرمترقبه همچون سیل نیز وجود دارد که هنوز اقدامی در این باره انجام نشده است.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به تاثیر این اقدام در کاهش بنیه کشاورزان اضافه کرد: با توجه به این که کشاورزان قصد برنامه ریزی برای سال آینده خود را دارند بدون توجه لازم دچار مشکل می شوند و لذا لازم است صندوق بیمه کشاورزی به صورت فوریتی به این مساله رسیدگی کند تا جلوی کاهش تولیدات دامی و کشاورزی گرفته شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۴۱۳۳۳۲۸۴۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.