قوانین باقیمانده از طاغوت باید اسلامی شود/حجت الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: مجلس و قوه قضائیه به دلیل تعداد زیاد قوانین، هنوز نتوانسته‌اند بسیاری از قوانین طاغوت را به قوانین اسلامی تبدیل کنند که این موضوع باید هر چه زودتر محقق شود.

وی با اشاره به ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل بیان داشت: امیدوارم خداوند عیدی این سه روز را برای ما در کوتاه کردن دست دشمنان اسلام قرار دهد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه روز ششم تیرماه برابر است با روز جانباز، تاکید کرد: در این روز رهبر معظم انقلاب به مقام جانبازی رسیدند و افتخار جانبازان کشورمان نیز در جانبازی رهبرشان است.

وی با اشاره به روز هفتم تیرماه و شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان، اظهار داشت: در صورتی‌که امام (ره) دلداری‌های لازم را نمی‌دادند، به طور حتم خیلی از افراد جامعه خود را در آن لحظه می‌باختند اما با دلداری‌های امام هم متوجه شدند استعداد‌های نابی مانند بهشتی در ایران فراوان است.

میردامادی امام جمعه موقت اصفهان شد

طباطبایی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه حجه السلام رهبر در تهران ساکن هستند از این پس “حجه الاسلام المسلمین میردادمادی “به عنوان امام جمعه موقت فعالیت کرده اما این دلیل بر این نیست که از آقای رهبر نیز استفاده نشود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.