قوای سه‌گانه با همدلی خود،‌ مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

۱فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت و مجلس باید با اقدامات خود حضور حداکثری مردم را در انتخابات آتی فراهم کنند تا آن چه رقم می‌خورد به نفع نظام و کشورمان باشد و دشمنان اسلام نتوانند از فضا به نفع خودشان استفاده کنند.

محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: اولویت مجلس و دولت در سال ۹۲ باید ایجاد فضای آرام و با نشاط در جامعه برای برگزاری انتخابات خوب و سالم باشد.
 
عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، دولت و مجلس باید فضای روانی اقتصادی مناسبی را برای خانواده‌ها فراهم کرده و با ثبات قیمت‌ها فشار اقتصادی بر خانواده‌ها را کاهش دهند.
 
وی ادامه داد: با توجه به دغدغه و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با معیشت مردم، تعاملات دولت و مجلس در سال جدید باید با کاهش فشار اقتصادی همراه بوده و سبب خشنودی مردم و رهبری شود.
 
نماینده بوکان تصریح کرد: حفظ وحدت و همگرایی در جامعه و بین قوا باید به صورت عملی و عینی نمود پیدا کند تا مردم یک وحدت واقعی را حس کنند و این امر فقط در ظاهر و به‌طور نمایشی نباشد.
 
عثمانی ادامه داد: قوای سه گانه در کشور باید با همکاری و همدلی یکدیگر، بیشتر فشارهای ناشی از تحریم‌ها در شرایط اقتصادی را خود تحمل کنند تا فشار کمتری بر مردم وارد شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت در فضای انتخاباتی باید به گونه‌ای رفتار کند که حس بی‌طرفی‌اش برای مردم محسوس و ملموس باشد و به گونه‌ای عمل نکند که فضا برای بعضی کاندیدا باز و برای عده‌ای دیگر بسته شود.
 
وی افزود: دولت در انتخابات آتی باید به طور منصفانه برخورد کرده تا موفقیت این انتخابات را به رخ جهانیان کشیده و بدخواهی‌ها و سوء تدبیرهای دشمنان نظام را خنثی کند.
 
عثمانی در پایان خاطر نشان کرد: دولت و مجلس باید با اقدامات خود حضور حداکثری مردم را در انتخابات آتی فراهم کنند تا آن چه رقم می‌خورد به نفع نظام و کشورمان باشد و دشمنان اسلام نتوانند از فضا به نفع خودشان استفاده کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.