قول دولت مبنی بر ارائه iبه موقع بودجه ۹۲/ اقدامات کنونی دولت برای کنترل بازار ارز مسکن‌وار است

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت بودجه ۹۲ را در موعد مقرر خود، تحویل مجلس شورای اسلامی خواهد داد.

غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه الزامات بودجه سال تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها کاهش اتکا iبه نفت، از الزاماتی است که باید در بودجه ۹۲ مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره iبه اصلاح قانون مالیات‌ها افزود: اصلاح قانون مالیات‌ها در دستورکار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد که امیدواریم با تصویب کلیات این طرح بتوانیم بودجه سال را با اصلاحات تازهی مورد بررسی قرار دهیم تا از این طریق بتوان افزایش درآمدهای مالیاتی را تحقق بخشید.

وی در ادامه تصریح کرد: از جمله روشهایی که باید جز الزامات بودجه سال ۹۲ قرار گیرد، برنامه‌ریزی برای بودجه‌های عملیاتی است که طبق این برنامه دستگاه‌های اجرایی بودجه‌ای نخواهند داشت جز اینکه این بودجه صرف خدمات ارائه شده شود.

این نماینده تهران افزود: برنامه‌ریزی برای بودجه‌های عملیاتی می‌تواند از مصارف بی‌حساب و کتاب و خرج‌های بی‌دلیل جلوگیری iبه عمل آورد که از دیگر الزامات بودجه سال ۹۲ است.

مصباحی مقدم درباره وقت ارائه بودجه از سوی دولت گفت: دولت اذعان داشته که بودجه سال را در موعد مقرر یعنی ۱۵ آذرماه iبه مجلس تحویل می‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره iبه تحول در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از جانب دولت تشریح کرد: با وجود تذکرات iبه دولت و همکاری‌هایی میان دولت و مجلس در قالب کمیته‌های مشترک، دولت iبه سمت ثبات اقتصادی و آرامش در نرخ ارز و روند کاهش ارز پیش می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه iبه مشکلات ارزی که داشته‌ایم این قبیل حرکات از سوی دولت iبه نوعی اقداماتی مسکن‌وار است و باید اقدامات اساسی همراه با برنامه‌ریزی مدون صورت گیرد.

مصباحی‌مقدم در پایان تصریح کرد: جلوگیری از افزایش نقدینگی در کشور باید مورد توجه قرار گیرد چراکه می‌تواند مقدمات تولید و اشتغال در کشور را فراهم آورد.

انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.