قوهای سپید انزلی در ایستگاه راه آهن

۲۴م اسفند ،

در یکی از دیدارهای هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۶ عصر فردا جمعه ۲۵ اسفند جاری در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری می‌شود.

به نقل از فارس، ملوانان در این دیدار در حالی مقابل راه‌آهن قرار می‌گیرند که با حکم کمیته انضباطی از همراهی سرمربی خود محروم می باشند و بدون احمدزاده به مصاف شاگردان علی دایی می‌روند.

تکرار برد دور رفت و کسب سه امتیاز در مقابل راه‌آهن تا حدودی می‌تواند بر نتایج نه چندان مطلوب نیم فصل دوم ملوانان که در دور برگشت لیگ برتر تنها یک پیروزی کسب کرده‌ و نتوانسته‌اند رضایت هواداران خود را جلب کنند، سرپوش بگذارد.

راه‌آهن نیز که در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال همسایه ملوان است به هیچ عنوان حریف آسانی نخواهد بود و به‌ویژه اینکه آنها پس از برد مقابل پرسپولیس در هفته قبل از روحیه خوبی نیز برخوردار بودند و انگیزه بالایی برای جبران شکست دور رفت خود دارند.

ملوانان برای این بازی بازیکن محرومی ندارند اما علیرضا رمضانی به دلیل مصدومیت غایب این تیم است و در مقابل نیز بهشاد یاورزاده بازیکن محروم راه‌آهن در برابر تیم ملوان است.

شاگردان محمد احمدزاده اکنون با کسب ۳۸ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر ایستاده‌اند و راه‌آهن نیز با هدایت علی دایی و کسب ۴۲ امتیاز در مکان هشتم و در همسایگی ملوان در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

دیدار رفت این دو تیم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در تهران با برتری یک بر صفر ملوان به پایان رسیده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.