قوه قضائیه با فتنه‌گران برخورد قاطع و سخت‌تر از گذشته کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت “۹ دی”؛

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت گرامیداشت سال‌روز “۹ دی” بیانیه‌ای صادر کردند و در آن خواستار برخورد قاطع و سخت‌تر از گذشته با فتنه‌گران شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت گرامیداشت سال‌روز “۹ دی” بیانیه‌ای صادر کردند و در آن خواستار برخورد قاطع و سخت‌تر از گذشته با فتنه‌گران شدند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 

تاریخ انقلاب اسلامی پر است از فراز و نشیب‌هایی که سراسر عبرت است، هم برای دشمنان نظام اسلامی و هم دوستانی که امروز هم‌سنگران خود را در عرصه دفاع ازانقلاب در صف دشمنان اسلام می‌بینند.

حماسه “۹ دی” نیز یکی ازهمان نقاط عطف تاریخی است. حماسه‌ای که با تاسی امت به روح عاشورا یعنی پیوند با ولایت خشم مقدس مردم را تبدیل به اقیانوس خروشان نمود تا برای همیشه ننگ فتنه‌گران را از عرصه اجتماع پاک نمایند. جای بسی تاسف و تالم است که علی‌رغم همه خسارات مادی و معنویی که نفسانیت، قدرت‌طلبی و لجاجـت فتنه‌گران، هم‌سو با دشمنان نظام برجای گذاشت و این بدیهی بر هیچ چشم بینایی پوشیده نیست.

امروز عده‌ای با پنهان شدن پشت نقاب رسانه‌های داخلی و هم‌سو با بوق‌های تبلیغاتی دشمنان خارجی جای متهم و شاکی را عوض نموده و دم از رفع حصر عاملان فتنه این حداقل کاری که با حداکثر رافت اسلامی از سوی نظام صورت پذیرفت می‌زنند و اسفناک‌تر اینکه آن‌را قرین حق شهروندی فتنه‌گران می‌نمایند و این واژه بازیچه‌ای است که مع‌الاسف خواسته یا ناخواسته امروز دولت‌مردان ملعبه دست آنان نموده‌اند تا نه تنها نسبت به گذشته اظهار پشیمانی و ندامت نکرده بلکه با بی‌شرمی هرچه تمام‌تر دم از گذشتن حقوق‌شان بزنند.

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران ضمن گرامی‌داشت سال‌روز حماسه “۹ دی” و دعوت از همه آحاد مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی جهت شرکت درسال‌روز این حماسه عظیم موجدانه از دولت‌مردان می‌خواهد تا با عناوینی چون حقوق شهروندی که کامل‌تر و بی‌نقص‌تر از آن در قانون اسلامی کشورمان برای احقاق حقوق حقه ملت ایران لحاظ گردیده، بهانه‌ای دست عده‌ای فرصت‌طلب از ایادی فتنه برای جولان دادن و احیای فتنه‌گران ندهند، چراکه با برافروختن مجدد آتش فتنه توسط اصحاب فتنه مطمئنا دامان آنان را نیز خواهد گرفت.

این شوراء همچنین برخورد قاطع و سخت‌تر از گذشته با کلیه فتنه‌گران از رهبران گرفته تا پیاده‌نظام آن‌ها را از قوه قضائیه خواستار است. امید که با اجرای امر قانون و بدون ملاحظه‌کاری خواب دشمنان و ایادی داخلی‌شان برای احیا آتش فتنه به کابوسی تلخ مبدل شود.
 
 
والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.