قوی‌ترین تبلت سامسونگ در راه است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

این روزها خبرها فراوانی در مورد نسل تازه محصولاتی که قرار است سال ۲۰۲۴ وارد بازار جهانی شوند منتشر می‌شود. اما منابع آگاه در تازه‌ترین گمانه‌زنی‌های خود از به‌روزرسانی سری محصولات Galaxy Note سامسونگ خبر داده‌اند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این خبرها آمده است که شرکت سامسونگ قصد دارد رایانه لوحی تازه خود موسوم به Samsung Galaxy Note Pro 12.1 را به عنوان بزرگترین تبلت ساخته شده در این سری از محصولات خود روانه بازار کند.
این رایانه لوحی به قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی مجهز شده است که هیچ یک از مدل‌های قبلی این محصول قادر به انجام آن نبودند. بر این اساس Galaxy Note Pro را می‌تواند بهترین تبلتی دانست که شرکت سامسونگ تاکنون تولید کرده است.
 
مرکز خبری SamMobile ضمن اعلام اطلاعات یاد شده به نقل از دو مدیر داخلی سامسونگ توضیح داد که Galaxy Note Pro تقریبا همزمان با مدل تازه Galaxy Tab وارد بازار می‌شود.
 
در خبرها آمده است که شرکت سامسونگ از هم‌اکنون خود را برای عرضه Galaxy Tab Pro 8.4، Galaxy Tab Pro 10.1 و Galaxy Tab 3 Lite آماده می‌کند.
 
هنوز اطلاعات دقیق از این رایانه‌های لوحی تازه منتشر نشده است. اما پیش‌بینی می‌شود که قوی‌ترین رایانه لوحی سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی به دست کاربران برسد.
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.