قیام ملت‌ها با شعار عدالت‌خواهی نشانگر صدور پیام انقلاب اسلامی است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، قیام ملت‌ها با شعار عدالت‌خواهی را نشانگر صدور پیام انقلاب اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا شاه‌محمدی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، صدور پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان را به عنوان یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: قیام ملت‌ها با شعار عدالت‌خواهی علیه حکومت‌های مستبد در شمال آفریقا، اروپا، آمریکا و برخی کشورهای منطقه مانند بحرین گواهی بر این ادعاست.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام ما دستیابی کشورمان به فناوری تولید ماهواره و موشک‌های حامل آن توسط متخصصین داخلی است و بحث بومی‌سازی علوم مختلف که در کشور به واسطه تحریم‌ها در اولویت قرار گرفته است -با توجه به اینکه دارندگان فناوری در غرب حتی دوستان خود را از علم این فناوری‌ها محروم می کنند- رسیدن به این جایگاه علمی توسط جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند بوده و باعث شگفتی جهانیان شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به زنجیری تشبیه کرد که از حلقه های تقوا، ولایت پذیری، اتحاد و هم‌دلی تشکیل شده و تأکید کرد: تا زمانی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پرچم انقلاب اسلامی را به دستان مبارک حضرت ولی عصر(عج) بدهند با اقتدار در راه اعتلای انقلاب اسلامی خواهیم کوشید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.