قیمت‌گذاری گران‌ترین اثر اکسپوی قرآنی

جام جم آنلاین: رئیس نخستین آیین‌ فروش آثار هنری با معرفی اثری از جلیل رسولی به قیمت ۸۰ میلیون تومان به‌عنوان گران‌ترین اثر هنری اکسپوی قرآنی از انتشار دو کتاب رنگ‌ونی و گلستان بسم‌الله هم‌زمان با این نمایشگاه خبر داد.

محمدرضا کمره‌ای، مدیرمسئول انتشارات «مشق هنر» و رئیس نخستین آیین فروش آثار هنری قرآنی به مهر گفت: اثری به نام مرغ بسم‌الله در ۲ لت از ورق طلا و رنگ اکرولیک روی بوم به اندازه دو متر در دو متر توسط جلیل رسولی خلق شده‌است که به‌عنوان گرانترین اثر در اکسپوی قرآنی شناخته شده است.

وی افزود: تابلوی مرغ بسم‌الله برای اولین‌بار در اکسپوی هنرهای قرآنی توسط جمشید مشایخی چکش خواهد خورد. این در حالی است که اکنون مشایخی به دلیل شکستگی پا خانه‌نشین شده است.

اکسپوی آثار قرآنی روز سیزدهم مرداد در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود. تاریخ حراج آثار قرآنی هم ساعت ۹ شب پانزدهم مرداد در گنبد آسمان برج میلاد خواهد بود.

نخستین اکسپوی‌هنرهای قرآنی مشتمل بر آثار بزرگان خوشنویسی و نقاشی‌خط ایران برای نخستین‌بار در ایران برگزار می‌‌شود و هدف آن ارج نهادن و هم‌گرایی خوشنویسان و رونق بخشیدن به اقتصاد هنر است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.