“قیمت تخم مرغ” همچنان نامشخص/ستاد “تنظیم بازار” تصمیم گیرنده نهایی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه برای تعیین قیمت تخم مرغ گفت: نتیجه ی این جلسه روز دوشنبه بیستم آبان ماه اعلام می‌شود.

سید فرزاد طلاکش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در جلسه امروز کارگروه ویژه برای تعیین قیمت تخم‌مرغ به جمع بندی های مثبتی دست یافتیم، افزود: ستاد تنظیم بازار باید در جلسه روز دوشنبه خود این جمع بندی ها را به تصویب برساند و تا آن زمان نمی توان در این مورد صحبت کرد.

طلاکش ادامه داد: در جلسه امروز از میان قیمت‌های پیشنهادی به یک جمع‌بندی رسیدیم اما به دلیل احتمال بروز نتیجه ای متضاد با خواسته ما بهتر است  این ارقام تا دوشنبه منتشر نشود.
 
‌وی با بیان‌اینکه کارگروه تنظیم بازار، کارگروهی تخصصی و بازوی مشورتی ستاد تنظیم بازار است، اظهار امیدواری کرد: ستاد تنظیم بازار نتایج بدست آمده را به تصویب برساند چرا که در غیر این‌صورت مطمئنا تولید دچار مشکل شده و کسانی‌که با این امر مخالفت کرده اند، خود اظهار ندامت می کنند.

طلاکش تاکید کرد: ما امیدوار هستیم مسئولان مرتکب چنین اشتباهی نشوند.

به گفته وی در جلسه ی امروز کارگروه ویژه، تولیدکنندگان (کانون سراسری مرغ تخم‌گذار و اتحادیه سراسری میهن)، دستگاههای دولتی متولی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، معاونت اموردام و معاونت اقتصادی وزارت جهادکشاورزی حضور‌داشتند.   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.