قیمت روز موبایل/ممنوعیت فروش برخی گوشی‌های سامسونگ در آمریکا

خبرگزاری آریا – اپل درصدد است عرضه برخی از گوشی‌های سامسونگ را در بازار آمریکا ممنوع کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این شرکت امیدوار است در دومین دادگاهی که برای بررسی و رسیدگی به دادخواست اپل در آمریکا تشکیل خواهد شد، فروش برخی از گوشی‌های هوشمند همچون Nexus را در بازار آمریکا ممنوع کند.
همچنین اپل درصدد است عرضه جدیدترین گوشی سامسونگ با نام Galaxy S III را نیز در بازار آمریکا ممنوع کند. براساس گزارش IDC، سامسونگ هم‌اکنون ۱/۲۹ درصد فروش جهانی گوشی هوشمند را در اختیار دارد این در حالی است که سهم اپل از این بازار ۲/۲۴ درصد اعلام شده است.
به نظر می‌رسد موفقیت سامسونگ باعث شده که اپل در صدد ممنوعیت فروش محصولات این برند کره‌ای بربیاید. دادگاه سن‌خوزه همچنین فروش تبلت ۱/۱۰ اینچی سامسونگ را در بازار آمریکا ممنوع اعلام کرد. اپل معتقد است این شرکت کره‌ای فناوری‌های اپل را بدون کسب اجازه کپی کرده است. دعوای حقوقی بین سامسونگ و اپل چند سالی است که در کشورهای مختلف جهان در جریان است و این درحالی است که اپل تا به حال توانسته در بسیاری از کشورها رای خود را در برابر سامسونگ به کرسی بنشاند.
از اپل و سامسونگ که بگذریم نوبت به ال جی می‌رسد. ال‌جی به تازگی از گوشی هوشمند جدیدی از سری Optimus رونمایی کرده که ویژه کاربران کم‌درآمد طراحی شده است. گوشی جدید ال‌جی Optimus L5 نامیده می‌شود و قیمت مناسبی دارد. این گوشی به شکل اقساط و پرداخت ماهانه ۲۰ یورو (۴۵ تا ۵۰ هزار تومان) در اختیار مشتریان انگلیسی قرار می‌گیرد. ال‌جی با عرضه این گوشی قصد دارد با رقیب کره‌ای خود، سامسونگ مبارزه جدیدی را آغاز کند که هم‌اکنون عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دنیا را به خود اختصاص داده است. ال‌جی علاوه بر رقابت با سامسونگ درصدد مبارزه با شرکت‌های چینی هواوی و ZTE است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.