قیمت موز روند نزولی گرفته است


قیمت موز روند نزولی گرفته است

۱۳:۲۹ (دوشنبه ۲۲ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره‌بار اصفهان گفت: با افزایش دمای هوا میزان مصرف موز کاهش پیدا کرده وبا سیر صعودی واردات این محصول، قیمت آن روند نزولی به خود گرفته است.

ناصر اطرج اظهار داشت: با افزایش دمای هوا میزان مصرف موز کاهش پیدا کرده وبا سیر صعودی واردات این محصول، قیمت آن روند نزولی به خود گرفته است.

وی در ادامه افزود: با این شرایط همچنان قیمت موز در عمده‌فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار اصفهان گفت: در اوایل هفته آینده قیمت موز کاهش پیدا می‌کند و در اواخر هفته با وجود تعطیلی و برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها قیمت افزایش می‌یابد.

وی در مورد قیمت موز گفت: در حال حاضر موز با حداقل قیمت یک هزار و ۲۰۰ تومان در میدان عرضه می‌شود و انتظارها حاکی از کاهش قیمت موز به زیر یک هزار و ۲۰۰ تومان در آینده نزدیک است.

اطرج با اشاره به قیمت موز در چند ماه گذشته، تصریح کرد: در ابتدای سال وارد کننده‌ها به دلیل عدم اطمینان از قیمت‌ها این محصول را وارد نکردند و سبب افزایش قیمت این میوه شدند.

وی در پایان به دلیل کاهش قیمت موز اشاره و اظهار داشت: در شرایط کنونی، موز با ارز آزاد وارد کشور می‌شود و با توجه به اینکه در فصل گرما تولید این محصول در کشور فیلیپین افزایش پیدا می‌کند، قیمت آن پایین می‌آید و با نرخ مناسب‌تری در بازار عرضه می‌شود.

.

.

.

.

.

..

فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.