قیمت گوشت و مرغ کاهش یافت

جام جم آنلاین: سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ایجاد ثبات و آرامش در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون در بازار،هیچ کمبودی از نظر کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین، حسن رادمرد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: با توجه به توافقی که با انجمن ها و تشکلهای تولیدی صورت گرفت، در بازار کنترل و آرامش خوبی حکم فرما شد و در حال حاضر کالاها به اندازه کافی در سطح عرضه توزیع می شود.

وی با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان از اتخاذ تدابیر ویژه برای کنترل بازار خبر داد و افزود: برای تامین کالای ماه مبارک رمضان تدابیر ویژه ای در سراسر کشور اتخاذ شده است که انشاالله بازار آرامی را برای مردم عزیز خواهیم داشت.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: با استانداریهای سراسر کشور هماهنگی های لازم برای برپایی نمایشگاههای عرضه کالا صورت گرفته تا کالا به اندازه کافی در اختیار مردم قرار گیرد.

رادمرد همچنین از تشدید بازرسی ها خبر داد و افزود: کنترل های لازم از طریق بازرسی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت خواهد پذیرفت و از طرفی هم ورود کالاهای پر تقاضا که در سطح کشور صورت می گیرد شبکه های توزیع را مملو از کالا می کند و بدون هیچ مشکلی مردم به استقبال ماه مبارک رمضان خواهند رفت.

وی از کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ خبر داد و گفت: با توجه به توافقاتی که در خصوص تامین نهاده های دامی صورت گرفته میانگین قیمت گوشت قرمز و مرغ به شدت کاهش یافته است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا با نظارت، کنترل، تامین نهاده های دامی و تزریق خود کالا به بازار و با حمایت از مصرف کننده و تولید کننده شرایطی را فراهم کنیم تا بازاری با ثبات و آرام داشته باشیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.