قیمت‌های بهمن ۹۱ ملاک کار خودروسازان است

۰۹اردیبهشت،

مدیربازاریابی و فروش ایران خودرو:

قیمت‌های بهمن ۹۱ ملاک کار خودروسازان است

مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو دربارهٔ اجرای نرخهای تازه خودرو که امروز از سوی شورای رقابت تعیین می گردد، گفت: قیمت های بهمن ۹۱ ملاک کار خودروسازان است و باید دید قیمت های شورای رقابت تا چه میزان با قیمتهای بهمن ۹۱ متفاوت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از خبر اقتصادی، عبدالله بابایی اظهار کرد: خودروسازان هیچ مشکلی با شورای رقابت ندارند و بهتر است شورای رقابت هر چه زودتر قیمتها را تعیین کند.

وی افزود:باید قیمت های تازه خودروها ازسوی شورای رقابت تعیین شود تا بتوان اظهار نظر مناسبتری در خصوص آن ارایه داد .

مدیربازاریابی و فروش ایران خودرو دربارهٔ اعتراض دست‌اندرکاران صنعت خودور به نرخ ۳۰ تا ۶۰ درصدی اولیه اعلام شده برای تورم بخشی صنعت خودرو ، خاطرنشان کرد: بعضی از مباحث پیرامون نرخ تورم بخشی صنعت خودرو مبهم است و نمی توان اظهار نظری درستی در این زمینه داشت .

بابایی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت های اعلام شده از سوی شورای رقابت توسط خودروسازان اجرایی خواهد شد، افزود: قیمت های بهمن ۹۱ ملاک کار خودروسازان است و باید دید قیمت های شورای رقابت تا چه میزان با قیمتهای بهمن ۹۱ متفاوت است .

مدیربازاریابی و فروش ایران خودرو خاطرنشان کرد: ارایه نرخ های متفاوت و فاحش با قیمت های بهمن سال قبل خودروسازان را با چالش جدی مواجه خواهد کرد

دوشنبه ۹ اردیبهشت   ۲۳:۱۲

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.