قیمت‌های کاهش یافته خودرو به‌زودی اعلام می‌شود

۲۶فروردین۱۳،

براساس تازهترین تصمیمات اتخاذ شده، قیمت های تازه و کاهش یافته خودروهای داخلی به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به دنبال مذاکرات گسترده صورت گرفته در هفته های اخیر، خودروسازان با کاهش مجدد قیمت محصولات خود موافقت کرده اند.

براساس خبرها به دست آمده، میزان کاهش قیمت خودروهای داخلی به طور میانگین ۱۰ درصد خواهد بود. البته این میزان در خودروهای مختلف بسته به نوع و قیمت آن ها متفاوت است.

پیش از این وزیر صنعت ، معدن و تجارت از کاهش قیمت خودروهای داخلی خبر داده بود. مهدی غضنفری که برای پاسخگویی به پرسش های نمایندگان در مجلس حاضر شده بود، اظهار کرد که سال قبل به دنبال افزایش نرخ ارز و قیمت مواد اولیه، خودروسازان نرخ محصولات خود را افزایش دادند که این میزان افزایش قیمت مورد اعتراض مجلس، رییس جمهوری و مردم قرار گرفت. بنابراین رییس جمهوری تصمیم گرفت که شورای رقابت وارد عرصه شده و قیمت های تازه خودرو را تعیین کند.

وی گفت که سازمان حمایت و شورای رقابت کمک می کنند تا قیمت خودرو در حد قابل قبولی تعیین شود زیرا از نظر ما قیمتی که خودروسازان اعلام کرده اند، قابل قبول نبوده و تلاش می کنیم قیمت تازهی که به مراتب کمتر از قیمت تعیین شده از سوی خودروسازان است را اعلام کنیم.

در این شرایط براساس تازهترین خبرها به دست آمده، قیمت های کاهش یافته خودروهای داخلی به زودی و ظرف روزهای آینده ابلاغ خواهد شد. در صورتی که قیمت های تازه، قطعی و پایان بخش مناقشات چند ماهه صورت گرفته برای کاهش قیمت خودرو باشد می توان امیدوار بود که بازار خودرو از رکود فعلی خارج شده و مصرف کنندگان خرید این محصول را آغاز کنند.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.