قیمت انواع تبلت در بازار تهران + جدول

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: مدیرعامل کشتیرانی ایران با اعلام این که تردد کشتی‌های ایرانی همچنان در اروپا متوقف است، گفت: در حال حاضر به دلیل مسائل تحریم در ایران از ورود کشتی‌های ایرانی به اروپا خودداری می‌شود.

سایت خبری ممتاز: گلکسی اس ۶ سامسونگ با امکاناتی که پیش از این در هیچ محصول دیگری مشاهده نشده رونمایی خواهد شد.

سایت خبری ممتاز: بانک جهانی در بخشی از جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت تورم در جهان پرداخته و متوسط نرخ تورم جهان در ماه اوت ۲۰۲۴ را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۳ درصد اعلام کرده است.

سایت خبری ممتاز: رشد و توسعه روز افزون جوامع انسانی در عصر حاضر و جهش علمی و شگفت انگیزی که طی دهه های گذشته در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات حادث شده است, موجب پدیدار شدن مفاهیمی شده که نقش تعیین کننده ای در جهان کنونی دارند.امروزه تحولات شگرف فن آوری های ارتباطات و فناوری اطلاعات موجب شده تا در کسری از ثانیه ، اطلاعات وسیع میان مردم جهان جابه جا شود و این پدیده شگرف آور تحولات عظیمی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی بوجود آورده و برسبک زندگی تاثیر گذاشته است. در بسیاری از کشورها این فناوری را به عنوان زیرساخت اساسی توسعه انتخاب کرده است.

سایت خبری ممتاز: نگاهی به تحولات اقتصاد کشور طی سال‌های اخیر و توجه به شدت و تنوع تغییرات و مسایل اقتصاد کلان و بالاخص در حوزه‌های تورم، رشد نقدینگی، عملیات بودجه‌ای و شبه بودجه دولت، نرخ ارز و رشد اقتصادی، حاوی نکات و درس‌های آموزنده‌ای در زمینه سیاست‌گذاری و تحلیل وقایع اقتصادی بوده که می‌تواند به عنوان تجربه‌ای گران، در هدایت و برنامه‌ریزی‌ها و اتخاذ سیاست‌های اقتصادی آینده به کار گرفته شود.

سایت خبری ممتاز: توسعه علم و فناوری یکی از الزامات گریزناپذیر، دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان است. رهبر فرزانه انقلاب نیز مکرراً پیشرفت اقتصاد دانش‌بنیان را در رأس همه کارهای اساسی برای پیشرفت کشور قرار داده و زیربنای اقتدار کشور را قدرت ملی دانسته‌اند و تأکید فرموده‌اند قدرت علمی و فناوری، منشأ قدرت سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی است.

– .

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.