قیمت جدید شیرخام تعیین شد/ هرکیلو ۱۵۷۰ تومان

 

رضا باکری درگفتگو با مهر در رابطه با جلسه امروز سه شنبه مسئولان ذیربط برای بررسی قیمت شیر اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یکصدهزار و چربی ۳٫۲ در حدود ۱۵۷۰ تومان تعیین شد.

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی ایران درخصوص تعیین قیمت محصولات پرچرب لبنی نیز گفت: قرار است سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در یک هفته برمبنای قیمت‌های تعیین شده شیرخام محصولات لبنی پرچرب را قیمت گذاری کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز ستادتنظیم بازر معاون اول رئیس جمهور و وزیرجهادکشاورزی حضور نداشتند، گفت: در این جلسه که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، “وزیرصنعت، معدن و تجارت”،”معاون قوه قضائیه”،”معاون وزیراطلاعات”،”معاون وزیرجهادکشاورزی”،”معاون وزیرکشور”،”رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور” و “نمایندگانی از بخش خصوصی” حضور داشتند.

 

به گزارش مهر، پیش از این قیمت پایه هر کیلوگرم شیر‌ خام با داشتن ۳٫۲ درصد چربی و ۱۰۰ هزار بار میکروبی ۱۳۰۰ تومان قیمت گذاری شده بود که به گفته دست اندرکاران صنایع لبنی هیچگاه شیرخام را با این قیمت از دامداران خریداری نکردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.