قیمت خودروهای سایپا ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می یابد

۰۷م اسفند ،

این درحالی است که بسیاری از مخاطبان خبرآنلاین در خصوص افزایش یکباره قیمت خودرو گلایه می کنند و خواستار پیگیری خبرآنلاین برای کاهش قیمت ها می باشند.
این درحالی است که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت : با افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار تلاش میکنیم قیمت خودرو ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یابد .
سعید مدنی افزود : در برهه حساس کنونی عطش کاذب در بازار خودرو حاکم شده است که با افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار این عطش فروکش خواهد کرد و مطمئناً قیمت خودرو ۱۰ تا ۲۰ درصد در بازار کاهش خواهد یافت .
وی گفت : تمام مسئولین کشور از وضع به وجود آمده نگرانند و دغدغه مردم را دارند و مطمئناً شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و تولید را نیز میدانند لذا ما آماده ایم تا با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت هر تصمیمی که در راستای حمایت از مردم و تولید اتخاذ گردد را اجرایی کنیم .
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد : در دو ماه قبل با تلاشهای بی دریغ همه همکارانم در گروه خودروسازی سایپا و همچنین همدلی و تلاش تمامی قطعه سازان , تولیدات سایپا افزایش یافت و با ورود خودروهای این گروه به بازار قیمتها کاهش یافته واین روند همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار و تثبیت قیمتها خواهیم بود .
 

/۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.