قیمت رانا ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد

قیمت رانا 21 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شد

قیمت رانا ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد

اتوآنلاین : قیمت نهایی رانا ۲۱۵ میلیون ریال (۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) تعیین شده و با مشخص شدن و ابلاغ قیمت، تحویل این خودرو به مشتریان به زودی آغاز خواهد شد.

اگرچه قرار بود از ابتدای ماه جاری تحویل رانا به مشتریان آغاز شود اما به دلیل نهایی نشدن قیمت عرضه‌ این خودرو تاکنون به تعویق افتاده بود.

به گزارش «اتوآنلاین» رانا دومین خودرو ملی تولیدی ایران خودرو است که در کلاس C و به صورت چهار در سدان صندوق‌دار تولید می‌شود.

ایران خودرو در سال جاری رانا را در دو مرحله با دریافت ۱۰ میلیون تومان پیش فروش کرده و قرار بود مابقی قیمت آن نیز زمان تحویل خودرو از مشتریان اخذ شود. به این ترتیب با تعیین قیمت ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پیش‌خریداران با پرداخت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دیگر خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. البته قیمت این خودرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

حدود یک ماه پیش نیز معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز عرضه خودرو رانا از ابتدای مهرماه خبر داده و اظهار امیدواری کرده بود که با عرضه انبوه خودروی رانا بخشی از کاهش تولید پژو ۲۰۶ جبران شود.

رانا اگرچه مشابه پژو ۲۰۶ است اما بدون هیچگونه وابستگی به خارج از کشور تولید شده و قطع همکاری پژو با ایران خودرو تاثیری بر روند تولید این خودرو نداشته است.


پایگاه خبری – تحلیلی اتوآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محسن:

    باشد با این هم مشکلی حل نمی شود تا درس عبرت باشد برای ما که به خودرو سازان ملی اعتماد نکنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.