قیمت روز بلیط هواپیما شهرهای مختلف در نوروز ۹۹

اقتصاد > صنعت -دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران در برنامه تلویزیونی روزآمد درباره قیمت بلیط هواپیما در نوروز ۹۹ توضیح داد.

بر اساس گفته های دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران قیمت بلیط هوایپما در ایام نوروز ۹۹ افزایش پیدا نخواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران در برنامه تلویزیونی روزآمد که هر صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود درباره قیمت بلیط هواپیما در نوروز ۹۹ گفت: «علیرغم اینکه پروازهای نوروزی که عمدتا به صورت یک سر خالی انجام می شود یعنی عموما مردم تهران مسافرت های خود را که شروع می کنند پروازهای برگشت خالی است ولی بر اساس آخرین تصمیماتی که گرفته شده ما هیچ گونه افزایش نرخی در رابطه با قیمت بلیط هواپیما نخواهیم داشت.»

وی در رابطه با پروازهای چارتری در ایام نوروز گفت: « پروازهای چارتری در همه جای دنیا مرسوم است و  بخش عمده ای از صنعت گردشگری کشور را پوشش می دهد. شرکت های هواپیمایی هم به تناسب ظرفیت شان بخشی از صندلی های شان را به صورت چارتر در اختیار قسمت ها و دستگا ها یی که کارهای تور و گردشگری را انجام می دهند قرار می دهند که در این رابطه به صنعت گردشگری کشور هم کمک می کند. »

بر اساس گفته های دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران قطعا افزایش قیمت بلیط هواپیما در نوروز ۹۹ اتفاق نخواهد افتاد: « افزایش قیمت نداریم. طبق مصوبه شورای عالی هواپیمایی و طبق قانون پنجم توسعه قیمت بلیط های  هواپیما باید آزاد باشد اما هنوز قیمت بلیط به صورت تکلیفی تعیین می شود و از سوی هواپیمایی کشوری هنوز مجوزی برای افزایش قیمت بلیط هواپیما داده نشده است. »

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.