قیمت روز خودروهای داخلی در بازار

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

قیمت روز خودروهای داخلی در بازار

عصر خودرو : در جهتی ادامه تغییرات قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی، عرضه مقطعی و محدود از سوی بعضی خودروسازان کاهش قیمت جزئی بعضی خودروها را به دنبال داشته است.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران در جهتی ادامه تغییرات قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی، عرضه مقطعی و محدود از سوی بعضی خودروسازان کاهش قیمت جزئی بعضی خودروها را به دنبال داشته است.
در حال حاضر در محصولات گروه خودروسازی سایپا قیمت سایپا ۱۱۱ به حدود ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده البته این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.
سایپا SL 131 نیز در حالی به قیمت حدود ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و SX 131 نیز به قیمت حدود ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد که قیمت رسمی SL 131 معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX 131 نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.
تیبا نیز به قیمت حدود ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان است. قیمت تندر۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز در حالی به حدود ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده که قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.
قیمت مگان ۲۰۰۰ اتومات نیز حدود ۶۲ میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است. قیمت ماکسیما نیز به سبب گشایش پایگاه اینترنتی فروش پارس خودرو به حدود ۸۵ میلیون تومان کاهش یافته البته این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
برخی نمایندگی‌های فروش نیز در حالی قیمت تیانا فول را حدود ۱۰۶ میلیون تومان ذکر می‌کنند که قیمت رسمی این خودرو حدود ۸۰ میلیون تومان است. در حال حاضر در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو ۲۰۶ همچنان در نمایندگی‌های فروش موجود نمی باش.
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V9 آن به قیمت حدود ۴۲ میلیون تومان و مدل V8 نیز حدود ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت رسمی مدل V9 حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V8 نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تعیین شده است.
اما تندر ۹۰ ایران خودرو نیز در مدل E1 آن به قیمت حدود ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت رسمی تندر ۹۰ E1 ایران خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.
قیمت پژو ۴۰۵ نیز به حدود ۲۰ میلیون تومان رسیده است. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. در این میان قیمت پژو پارس سال نیز به حدود ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. البته قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان است.
سمند EF7 نیز در حالی به قیمت حدود ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود که قیمت رسمی آن حدود ۲۱ میلیون تومان است.
گفتنی است که قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه به عرضه محدود از سوی خودروسازان و بعضی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها با درصدی از نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است.

چهارشنبه ۱۷ آبان   ۱۱:۲۳

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.