قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه شنبه

جدیدترین گزارش ها از بازار سکه، ارز و طلا از کاهش نسبی قیمت سکه باوجود تداوم مانور بازار در محدوده بالای یازده میلیون تومان حکایت می کند. در جریان معاملات امروز بازار ارز هم نرخ فروش دلار و یورو باز هم افزایش داشته است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (پنج‌شنبه) به ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۷۲ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۹۷۴ دلار رسیده است.

قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ فروش دلار و یورو باز هم افزایش داشته است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امروز (سه‌شنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید دلار نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش یافته اما نرخ فروش آن با ۳۰۰ تومان افزایش قیمت مواجه شده است.  

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۴ هزار تومان می‌خرند و به قیمت ۲۶ هزار تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته به ترتیب ۲۰۰ و ۳۰۰ تومان افزایش داشته است.  

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۲ هزار و ۹۹۶ تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۱۹۶ تومان می‌خرند.  

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.