قیمت طلا در بازار تهران تا روز دوشنبه تغییری نمی‌کند

نوشته شده در تاریخ ۲۰/آذر/ – ۱۲:۳۹ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه در هفته گذشته قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۲۹ هزار تومان افزایش یافت، گفت: افزایش قیمت در بازار طلا متاثر از پایین آمدن نرخ جهانی نفت و بالارفتن تقاضا برای خرید این فلز گرانبها بود.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در هفته ای که گذشت، کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی و نیز ارزش سهام در آسیا  منجر به افزایش تقاضا برای خرید طلا شد، گفت: البته افزایش قیمت دلار ظرف چند هفته گذشته اجازه نداد تا نرخ طلا بیش از ۳۶ دلار در هفته پیش بالا رود.

وی افزود: در هفته‌ای که گذشت، قیمت هر قطعه سکه تمام در بازار داخلی ۲۹ هزار تومان افزایش یافت و به رقم ۹۸۱ هزار توان رسید که پیش بینی می شود این نرخ تا دوشنبه هفته آینده تغییر نکند.

کشتی آرای با بیان اینکه هم اکنون نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۲۹ دلار است، اظهار کرد: در حال حاضر نرخ نیم سکه ۴۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۰ هزار تومان و سکه های یک گرمی ۱۷۲ هزار تومان در بازار تهران است که احتمال تغییر این نرخ‌ها تا دوشنبه بسیار ضعیف است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران  با اعلام اینکه هر مثقال طلای ۱۷ عیار به نرخ ۴۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار تهران داد وستد می شود، تصریح کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۲ هزار و ۸۳۰ تومان افزایش در هفته گذشته به  ۱۰۰ هزار تومان رسیده و در حال حاضر در بازار تهران خرید و فروش می شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.