قیمت طلا و سکه و نرخ ارز و دلار ۵ آبان ۹۹

قیمت ارز ۵/۸/۹۹, قیمت دلار, قیمت دلار ۵/۸/۹۹, قیمت دلار امروز, قیمت دلار در بازار, قیمت روز دلار, قیمت روز طلا و سکه, قیمت سکه, قیمت سکه ۵ آبان ۹۹, قیمت سکه ۵/۸/۹۹, قیمت سکه امروز, قیمت سکه و طلا, قیمت سکه و طلا ۴ ابان, قیمت طلا ۵ آبان ۹۹, قیمت طلا ۵ ابان, قیمت طلا ۵/۸/۹۹, قیمت طلا امروز, قیمت طلا و سکه, قیمت طلا و سکه ۵ ابان ۹۹, نرخ ارز ۵ ابان, نرخ ارز ازاد, نرخ ارز امروز

به گزارش خبرنگار اقتصادی ممتازنیوز، تشدید نوسانات ارزی موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای، آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی‌های غیربانکی و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

قیمت دلار و ارز ۵ آبان ۹۹

برهمین اساس امروز ۵ آبان ۹۹ قیمت فروش دلار در صرافی ها با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل  ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان درج شده است.

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل ۳۳  هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت خرید یورو ۳۲ هزار و ۵۹۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، با افزایش بیش از ۳ هزار تومانی قیمت ارز در صرافی های بانکی و کاهش اختلاف قیمت ارز بازار آزاد و رسمی، بانک مرکزی ممنوعیت فروش ارز سهمیه ای را به هر کارت ملی برداشت؛ بنابراین صرافی ها به هر کارت ملی یک بار در سال ۲۲۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای می فروشند. پیش از این با دستور بانک مرکزی فروش ارز سهمیه‌ای موقتاً در صرافی های بانکی متوقف شده بود.

قیمت سکه و طلا ۵ آبان ۹۹

امروز ۵ آبان ۹۹ هم‌اکنون در بازار قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون  و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۲۵۶ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.