قیمت مصالح ساختمانی کاهش یافت

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری نووساز، ایرج رهبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه قیمت مصالح اصلی ساختمان ۲۰ درصد کاهش یافته است گفت: قیمت فولاد که جزو مصالح اصلی ساختمان محسوب می گردد از ۲۵۰۰ تومان iبه ۲ هزارتومان رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی تابع جو اقتصادی کشور است افزود: کاهش قیمت ارز و سکه بر قیمت مصالح ساختمانی موثر بوده و این بازار را iبه حالت ثبات رسانده است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان در ادامه تصریح کرد: با رسیدن فصل زمستان فصل کاری ساخت و ساز iبه پایان می رسد که این موضوع قیمت مصالح ساختمانی را کاهش می دهد.

رهبر در ادامه توضیح داد: مذاکرات در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر iبه سبب نوسان مصالح ساختمانی همچنان با تاخیر برگزار می گردد.

وی با اشاره iبه اینکه افزایش قیمت مسکن مهر نیازمند تصویب مسئولان وزارت راه و شهرسازی است گفت: تصمیم قطعی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر از سوی مسئولان در گرو iبه ثبات رسیدن بازار مصالح ساختمانی است.

رهبر با اظهار امیدواری در خصوص برگزاری مذاکرات با مسئولان وزارت راه و شهرسازی گفت: امیدوار هستیم تا ۸ روز دیگر این مذاکرات برگزار و نتیجه نهایی مشخص شود.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان خاطرنشان کرد: تا تصویب نهایی هیچ پروژه مسکن مهر در شهرها متوقف نمی شود.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.