قیمت های تازه از فردا در بازار خودرو اجرا می گردد

۱۴اردیبهشت،

رئیس شورای رقابت خبر داد؛

قیمت های تازه از فردا در بازار خودرو اجرا می گردد

خودروسازان طی برگزاری جلسات متعدد، قبول کردند که فرمول قیمت های تازه شورای رقابت را به مرحله اجرا بگذارند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، پس از تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو از سوی شورای رقابت ، در جلسه مشترک هفته قبل  این شورا و خودروسازان مقرر شد، که قیمت های نهایی بر مبنای فرمول شورا ، توسط شرکت های خودروساز محاسبه و اعلام شود.
بر همین اساس روز ۵شنبه هفته قبل ، معاونین بازاریابی و فروش ایران خودرو و سایپا از اعلام قیمت های تازه و آغاز فروش محصولات خود از شنبه خبر دادند اما تا کنون خبری از نرخ های تازه در پایگاه اینترنتی فروش و نمایندگی ها نیست.
در همین ارتباط جمشید پژویان رئیس شورای رقابت گفت: در مورد مخالفت قطعه سازان در صورت ادامه این مخالفت، از سوی قطعه سازان به طور حتم شورای رقابت وارد این موضوع شده و با آن برخورد می کنند.
قطعه سازان کاملا در این رابطه اشتباه می کنند که مخالف اجرای قیمت های تازه در بازار خودرو می باشند.
وی در پاسخ به خبر انتشار یافته از سوی معاون فنی ایران خودرو، اظهار داشت: نکات جزئی در خصوص اجرایی شدن کامل قیمت های تعیین شده در خصوص خودرو باقی مانده بود که مدیران عامل شرکت های خودروساز طی جلسات برگزار شده، مقرر شد مدارک مربوطه را به شورای رقابت ارائه کنند که این کار را انجام دادند و اجرای نهایی قیمت های تازه خودرو از فردا توسط شرکت های خودروساز اجرا می گردد.
در همین راستا گزارش میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سطح نمایندگی های فروش ایران خودرو و سایپا حاکی از آنست که تا کنون قیمت تازهی از شرکت ابلاغ نشده و فعلا فروش خودرو متوقف است و یا با قیمت های قبلی انجام می گیرد.
 با توجه به اعلام قبلی آغاز فروش مجصولات ، مشتریان بسیاری که چند ماه منتظر تکلیف نهایی قیمت ها بودند ، امروز به نمایندگی های فروش  و پایگاه اینترنتی ۲ گروه خودروسازی مراجعه داشتند اما باز هم به در بسته خوردند و باید تا فردایی دوباره منتظر بمانند.

شنبه ۱۴ اردیبهشت   ۱۶:۳۸

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.