قیمت و زمان ورود گوشی هواوی میت ۹ در ایران

قیمت هواوی میت 9

ممتاز نیوز – ظهر امروز و در یک سمینار خبری که به مناسبت معرفی گوشی هواوی نوا پلاس در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران برگزار شد، بنیامین دارمی، مدیر مارکتینگ هواوی در ایران، درباره زمان و قیمت هواوی میت ۹ در کشور نیز خبرهایی را اعلام کرد.

طبق صحبت‌های دارمی، میت ۹ در هفته نخست اسفند ماه به بازار عرضه خواهد شد و قیمت این گوشی ۲.۳۵۰.۰۰۰ تومان خواهد بود. البته پیش فروش این گوشی در فروشگاه اینترنتی بامیلو انجام پذیرفته است که در حال حاضر، تمام ظرفیت آن به اتمام رسیده است! کسانی که از طریق این پیش فروش اقدام به تهیه این فبلت کرده‌اند، می‌توانند در تاریخ ۲ اسفند و از فروشگاه مرکزی هواوی، گوشی خودشان را دریافت نمایند.

طبق اعلام هواوی، به ۹۹ نفر نخست که برای خرید این گوشی اقدام کرده‌اند، جوایز ارزنده‌ای داده خواهد شد، همچون ۹ سفر مالزی برای ۹ نفر نخست و یا اعطای گوشی P8 لایت با ۳۰۰ هزار جایزه نقدی به نفرات دهم تا چهل و نهم که قاعدتا این طرح‌ های فروش، بر جذابیت این محصول برای خریداران نخستین خواهد افزود.

گفتنی است که میت ۹ چندی پیش و در شهر مونیخ آلمان معرفی شد که در یک نسخه مخصوص با عنوان پورش دیزاین نیز عرضه شده است که این مدل برای ایران ارایه نمی‌شود.

 

منبع: آی تی رسان

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.