قیمت گذاری نیسان GT-R و نیسان مورانو کابریو ۲۰۲۴

۱۲ام بهمن ،

نیسان هم اکنون قیمت مدل های ۲۰۲۴ تنها سوپراسپرت خود یعنی GT-R و همچنین تنها کراس اور کابریولت خود یعنی مورانو کراس کابریو را برای بازار ایالات متحده اعلام کرده است . . .

۲۰۲۴ Nissan GT-R

از GT-R آغاز می کنیم که قیمت پایه ای آن در مدل های ۲۰۲۴ از ۹۹,۵۹۰ دلار برای مدل Premium و ۱۰۹,۳۰۰ دلار برای مدل Black Edition آغاز می گردد. قدرت این خودرو ازهمان پیشرانه تویین توربوی ۳٫۸ لیتری V6 نیسان حاصل می گردد که در مدل ۲۰۲۴ قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۵۴۵ اسب بخار و ۶۲۷ نیوتن متر رسیده است. در مدل پریمیوم از چرم مشکی و قرمز برای صندلی ها استفاده شده حال آنکه در مدل بلک ادیشن فرمان خودرو هم با جزئیات قرمز رنگ همراه می گردد. دوربین عقب، سیستم پخش Bose با ۱۱ اسپیکر، رینگ های فورج کاری شده RAYS ، صندلی های ریکاردو، دوربین عقب و اسپویلر کربنی عقب ازجمله امکانات استاندارد این خودروست.

۲۰۱۲ Nissan Murano CrossCabriolet

حال به سراغ مورانو کراس کابریو ۲۰۲۴ می رویم که قیمت پایه ای آن حدود ۲,۵۴۵ دلار کمتر از مدل های حال حاضر بوده و معادل ۴۱,۹۹۵ دلار اعلام شده است. نیسان همچنین قدرت و گشتاور پیشرانه ۳٫۵ لیتری V6 این خودرو را به ترتیب ۲۶۵ اسب بخار و ۳۳۶ نیوتن متر اعلام کرده و گیربکس CVT آنرا نیز به نسل دوم Xtronic مجهز ساخته که قابلیت تعویض دستی هم برای راننده آن به ارمغان می آورد. برای نیسان مورانو کراس کابریو که بصورت استاندارد با سیستم محرکه AWD عرضه می گردد امکاناتی نظیر سیستم پخش Bose، تریم چوبی کابین، بلوتوث، تلفن هندزفری، رادیو ماهواره ای SiriusXM ، دوربین عقب و رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی تازه و … بصورت استاندارد وجود خواهند داشت. نمایشگر هفت اینچی لمسی، سیستم راهیابی با قابلیت تشخیص ترافیک (NavTraffic) و سیستم تشخیص صدا نیز بصورت سفارشی خواهند بود.

مجله پدال
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.