کاراته کاهای عراقی در لیگ ایران شرکت می کنند

به گزارش ایرنا،’عباس مهدی’روزیکشنبه درگفت وگو باخبرگزاری ملی عراق/ نینا / اظهارداشت: کاراته کاران عراق درلیگ کاراته ایران که اواخر سال جاری میلادی آغازمی شود ، شرکت می کنند.

وی افزود:در این راستا با طرف ایرانی مذاکره شده و این برای اولین بار است که کاراته کاران عراق در لیگ یک کشور خارجی شرکت می کنند.

رییس فدراسیون کاراته عراق گفت : شرکت در این مسابقات به ارتقای آمادگی کاراته کاهای عراقی برای شرکت در مسابقات جام کشورهای عرب که در بیروت برگزار خواهد شد ، کمک می کند.

عباس مهدی در ادامه از سفر به ایران به منظور مذاکره با فدراسیون کاراته ایران برای استخدام یکی ازمربیان ایرانی خبرداد وگفت: این سفر در ماه جاری میلادی انجام می شود و ما برای هدایت تیم کاراته خود قصد داریم، یکی از مربیان با تجربه ایران را جذب کنیم.

وی تصریح کرد:دراین راستا اولویت ما استفاده از تجارب ‘رضا عبدالمحمدی’ یا ‘علی عسگری ‘ می باشد که سال گذشته هدایت تیم کاراته عراق در مسابقات کشورهای عرب که در دوحه برگزار شد را برعهده داشتند.

‘حسین دهقان’ سرپرست سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در این خصوص به ایرنا گفت: بحث حضور تیم ملی عراق در لیگ ایران مطرح نبوده ، چرا که این مساله غیر ممکن است.

وی ادامه داد: مذاکراتی با عراقی ها داشتیم و احتمال دارد طبق قانون تعدادی از کاراته کاهای این کشور در قالب یک تیم باشگاهی ایران به میدان بروند.(طبق قانون سازمان لیگ ایران هر تیم می تواند از چهار کاراته کا خارجی استفاده کند)

دهقان در پایان گفت: بزودی نشستی را با سرپرست فدراسیون کاراته ایران برگزار خواهیم کرد و در خصوص نحوه حضور عراقی ها در لیگ ایران تصمیم گیری می کنیم.

ورزشی**۷۱۳۲**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۹۳۵۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.