کارگاه آموزش تواشیح ۲۱ مهر در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: کارگاه آموزش هم‌خوانی و تواشیح قرآن کریم ۲۱ مهرماه در فرهنگ‌سرای امید برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، در راستای تعالیم علوم قرآنی به آحاد مردم و در نتیجه گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه، فرهنگ‌سرای امید اقدام به برگزاری کارگاه آموزش هم‌خوانی و تواشیح قرآن کریم کرده است.

بنابر این گزارش، این کارگاه با عنوان «با منادیان محراب» با حضور استادان هم‌خوانی و تواشیح قرآن کریم کشورمان در فرهنگ‌سرای امید برگزار خواهد شد.

در این کارگاه شیوه‌های مختلف اجرای هم‌خوانی و تواشیح، متون عربی، آواهای عربی، فارسی، صداسازی و تولید محصول ویژه کودکان ونوجوانان برای علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود، همچنین اجرای صحیح هم‌خوانی و تواشیح توسط گروه‌ها از دیگر برنامه‌های این کارگاه آموزشی است.

کارگاه آموزش هم‌خوانی و تواشیح روز جمعه، ۲۱ مهر‌ماه از ساعت هشت تا ۱۰ صبح در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به این هنر اسلامی و قرآنی می‌توانند با حضور در این فرهنگ‌سرا در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.‌

همچنین کارگاه آموزشی صداسازی و خوانش صحیح موسیقی در بین سالمندان با عنوان «آواهای ماندگار چهارشنبه، ۱۹ مهرماه در فرهنگ‌سرای امید برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، فرهنگ‌سرای امید واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، مجتمع امام خمینی(ره) است.

 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.