“کارگاه منیژک” در جشنواره دربندی خوان عراق درخشید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

نمایش کمدی “کارگاه منیژک” توانست در رقابت با گروههای حرفه ای حاضر در جشنواره تئاتر خیابانی دربندی خوان عراق بعد از نمایشی از کشور آلمان در جایگاه دوم قرار گیرد.

الهه پورجمشیدی، بازیگر نمایش “کارگاه منیژک” در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص جشنواره دربندی خوان عراق، گفت: جشنواره دربندی خوان عراق در کردستان عراق برگزار شد که امسال سومین سال برگزاری خود را پشت سر گذاشت و نسبت به دوره های گذشته به دلیل حضور گروههای حرفه ای از کشورهای مختلف از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود.
وی افزود: عراق میزبانی خوبی داشت و اختتامیه نیز در فضای باز برگزار شد که حرکت خوبی بود من همیشه دوست داشتم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی در محیط باز برگزار شود تا معنای خیابانی بودن جشنواره کامل شود.
بازیگر اول زن جشنواره در خصوص نمایش “کارگاه منیژک”، گفت: این نمایش جزو معدود کارهای باکلام این دوره جشنواره دربندی خوان بود که محتوای طنز داشت.
پورجمشید ادامه داد: این نمایش با کارگردانی “رضا منصوری” بعد از نمایش از کشور آلمان توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: احمد صمیمی، کوشا سائی و من بازیگران نمایش بودیم که من به عنوان بازیگر اول زن و احمد صمیمی به عنوان بازیگر دوم مرد انتخاب شدیم.
پورجمشیدی با اشاره به کمک ها و راهنمایی های “رضا منصوری” کارگردان نمایش خاطر نشان کرد: سعید عزت نیا به عنوان دستیار کارگردان، امین وحیدپور مشاور کارگردان، مریم قربانی منشی صحنه و کریمیان طراح لباس و محیط ما را همراهی و کمک فراوانی کردند. /ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.