کارگروه ویژه وصول مطالبات معوق بانک ملی برگزار شد

۱۸م دیماه ،

کارگروه ویژه وصول مطالبات معوق بانک ملی برگزار شد | چاپ |
دوشنبه ۱۸ دی ساعت ۱۲:۵۱

بینا- کارگروه ویژه وصول مطالبات معوق با حضور حسین‌زاده و خواجه‌حسنی اعضای هیأت مدیره، شهبازی مدیر امور اعتباری و روسای ادارات پیگیری و وصول مطالبات، امور شعب کرمان و یزد و نیز شعب مستقل حافظ و مهر ملی برگزار شد.
به گزارش بینا، حسین‌زاده در این جلسه به نقش کلیدی کارکنان صف اشاره کرد و گفت: همیاری صف و ستاد ضامن موفقیت بانک در حوزه وصول مطالبات خواهد بود و این باید با عزم جدی ادامه پیدا کند.
خواجه‌حسنی نیز ضمن تاکید بر همدلی و تشریک مساعی صف و ستاد در جهت رفع مسائل دو طرف به منظور وصول مطالبات در کمترین زمان ممکن، نظم موجود در رسیدگی به پرونده‌های مطالباتی از طریق امور اعتباری را کاری شایسته دانست و گفت: همراهی، همدلی و تلاش همه‌جانبه در پیگیری مطالبات بانک به صورت مدون و مداوم شرط موفقیت در این حوزه است.
در ابتدای این نشست شهبازی برگزاری چنین جلساتی را نشانگر عزم و حساسیت جدی مسئولان ارشد بانک برای کاهش مطالبات بانک دانست و گفت: ادارات مربوطه در جهت بهینه ساختن تلاش‌ها و هماهنگی در اجرای روش‌ها، به صورت نظام‌مند و در یک برنامه زمانی مشخص جلساتی را با مدیونین برگزار کرده و با این کار فرایند تصمیم‌گیری و رسیدن به نتیجه مطلوب را کوتاه می‌کنند.
شایان ذکر است کارگروه ویژه وصول مطالبات معوق که به صورت هفتگی تشکیل می‌شود، با نظر مدیر عامل در آبان ماه سال جاری تشکیل شده است و اعضای هیأت مدیره رأساً در خصوص پرونده‌های مطالباتی در حوزه خود تصمیم‌گیری می‌کنند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.