کارگر افغانی کارفرمایش را کشت

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیر شدن یک کارگر تبعه کشور افغانستان به اتهام قتل کارفرمایش در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ ‘محسن عطار’ در تشریح این حادثه اظهار داشت:درپی مفقود شدن ناگهانی فردی به نام ‘مهندسی’ ماموران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بررسی این پرونده را آغاز کردند که در روند تحقیقات به فردی با نام ‘عارف’ تبعه کشور افغانستان مشکوک و وی را دستگیر کردند.

بنا بر به گزارش مرکز اطلاع رسانی انتظامی سیستان و بلوچستان متهم دستگیر شده در جریان بازجویی به قتل کارفرمای خود اعتراف کرد.

به گفته وی متهم به قتل در زمین کشاورزی مقتول مشغول به کار بوده است .

سرهنگ عطار گفت: این کارگر افغانستانی پس از مشاجره لفظی با کارفرمای خود وی را هنگام استراحت با سنگ به قتل رسانده و جسد وی را به داخل چاهی انداخته است. پس از اعتراف صریح متهم، ماموران جسد قاتل را از داخل چاه بیرون کشیده که پس از بررسی پزشکی قانونی هویت وی معلوم شد.

این فرمانده انتظامی بدون اشاره دقیق به شهر یا روستای محل سکونت قاتل و مقتول به مردم توصیه کرد از بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در کارگاههای خود پرهیز کرده و در صورت مشاهده افراد یا موسساتی که اقدام به این کار غیر قانونی می کنند، پلیس را در جریان امور قرار دهند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.