کار با گوشی موبایل مورد علاقه‌تان را به صورت مجازی تجربه کنید

فروردین ۱۴۰۳

اگر شما هم قصد خرید تلفن همراه را دارید قطعا دوست دارید قبل از خرید کمی با آن کار کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ برای این کار شاید ناچار باشید تا به یک موبایل فروشی مراجعه کنید و در صورت امکان‌گوشی موبایل را چند دقیقه‌ای در دست داشته باشید و با آن کار کنید.

در اینجا قصد داریم ترفند کاربردی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن می‌توانید از طریق اینترنت و به صورت مجازی با گوشی‌های مختلف تلفن همراه کار کنید به طوریکه در صفحه‌ی مانیتور خود ظاهر شبیه‌سازی شده‌ی گوشی را ملاحظه کنید و با کلیک روی دکمه‌های گوشی به صورت مجازی و شبیه‌سازی شده با آن کار کنید.

برای این کار به روش زیر عمل کنید: کافی است به آدرس  http://www.demoanywhere.com مراجعه کنید.

در این صفحه از این سایت لیست گوشی‌هایی که امکان کار با آنها به صورت مجازی وجود دارد قرار گرفته است این نکته را به خاطر داشته باشید که تعداد گوشی‌ها در حال حاضر محدود است اما به مرور به تعداد آنها اضافه می‌شود.

پس از انتخاب گوشی و کلیک روی آن در صحفه‌ی بعد و در قسمت سمت چپ صفحه عبارت loading نمایش داده می‌شود و بعد از مدتی کوتاه تصویر شبیه‌سازی شده‌ی گوشی ظاهر می‌شود.

حالا کافیست روی گوشی کلیک کنید و کار با آن را به صورت مجازی تجربه کنید در قسمت دیگر صفحه نیز اطلاعات مربوط به گوشی درج شده است.

همچنین در قسمت Demos دموهای مربوط به هر یک از رخدادهای معمول گوشی به صورت انیمیشن قابل ملاحظه است و پس از انتخاب دموی مورد نظر عمل مربوطه به صورتی که جنبه‌ی آموزشی نیز دارد نمایش داده می‌شود.

فراموش نکنید برای ملاحظه‌ی گوشی باید پلاگین مربوط به flash player بر روی گوشی جهت ملاحظه فایل‌های فلش نصب باشد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.