کاهش ریسک صنعت در بازار های بین المللی با برندهای متنوع

۲۲خردادماه،

به گزارش ایکوپرس ، مهندس جوادنجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: ایران خودرو با تدوین برنامه های راهبردی به عنوان قلب صنعت کشور نه تنها بازار داخل کشور بلکه بازار بسیاری از کشور ها را به دست آورده و تلاش می کند درآینده نزدیک سهم خود را ارتقا بخشد.

وی افزود: برای موفقیت ایران خودرو باید راه هایی را  پیمود که از جمله می توان به پای بندی به اهداف تعیین شده، بردباری و پایداری در راستای تحقق اهداف هوشیاری سازمانی نسبت به تغییرات  داخلی و بیرونی، حفظ و توسعه شایستگی و مزیت های رقابتی کسب شده اشاره کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: در حال حاضر این شرکت از دانش بسیار بالا و توانمندی های عمیقی بهره می برد و مدیران باید از این پس به فکر کسب نتایج مطلوب در سطح کشور و نیز سایر کشورها باشند و از استراتژی تهاجمی به سوی استراتژی رقابتی پیش بروند.

مهندس نجم الدین تاکید کرد: با استراتژی رقابتی جدید باید ضمن دارا بودن تنوع همگون در محصولات به سراغ سایر حوزه های درآمدزا رفته  و دربخش های تحقیق  و توسعه فعالیت های بیش‌تری کرد.

وی خاطر نشان کرد: ایران خودرو برای حضور و دوام درصنعت خودروسازی به یک برند بسنده نکرده بلکه با توسعه برندهای خود توانسته موقعیت خودرا در بازارهای داخلی و بین المللی افزایش دهد.

وی یادآورشد: در صنعت پویای خودروسازی جهان امروز اگر بدون استراتژی حساب شده حرکت شود، تحقق اهداف اقتصادی و صنعتی بنگاه ها  با ریسک بسیار بالایی توام خواهد بود.

مهندس نجم الدین با اشاره به این‌که پیاده سازی استراتژی ها اتفاقی نیست بلکه حاصل توجه هوشیارانه کارکنان به استراتژی است افزود: این شرکت توانایی تولید محصولات متنوع را پیدا کرده و با خودروسازان بزرگ به رقابت می پردازد.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.