کاهش سود شرکت مخابرات استان تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در جمع مدیران و رؤسای ادارات و بخش‌های مختلف شرکت گفت:‌ برای انجام و بهبود امور منتظر دستور و سیستم نظارتی نباشید، حساسیت‌های کاری باید از درون بجوشد و اوضاع را سامان دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شرکت مخابرات استان تهران،‌ روح‌اللهی اظهار کرد:‌ به عموم همکاران توصیه می‌کنم نسبت به کاهش هزینه‌ها و سرعت‌بخشی در ارائه خدمات حساسیت داشته باشیم.

وی بکار بستن تدابیر و روش‌های مناسب برای افزایش درآمدهای شرکت را از عموم کارکنان بویژه مدیران شرکت‌ خواستار شد و خاطرنشان کرد:‌ این انصاف نیست که شرکت مخابرات را با وجود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی که هست بگونه‌ای اداره شود که سهامداران نگران باشند.

روح‌اللهی با بیان این که یک بنگاه اقتصادی برای افزایش درآمد بیش‌تر لاجرم به شیوه‌های مختلفی روی خواهد آورد گفت:‌ انتفاع سهامداران،‌ دولت و کارکنان و همچنین دارندگان سهام عدالت،‌ فلسفه حرکت و هدف بنگاه اقتصادی است و شرکت مخابرات باید تأمین کننده اهداف مورد نظر باشد. در غیر این صورت با تداوم اوضاع فعلی ساختار شرکت به نحو دیگری تغییر خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در تبیین اهمیت و جایگاه شرکت مخابرات استان تهران در میان شرکت‌های مخابرات استانی گفت:‌ از ۲۴ میلیون مشترک تلفن ثابت بیش از هفت میلیون مشترک در استان تهران است و از مجموع ۶۰۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت ۲۰۰ هزار پورت آن در تهران بوده و شرکت با ۳۵ درصد مجموع کارکنان شرکت مخابرات ایران در میان شرکت‌های مخابرات استانی از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وی افزود:‌ متأسفانه سود شرکت نسبت به سال گذشته کاهش داشته که در شأن و منزلت جایگاه استان تهران نیست.

توجه به منافع سهامداران توجه به گسترش و تنوع سرویس،‌ حمایت از تولید ملی و سرمایه داخلی با‌ خرید تجهیزات مورد نیاز از داخل کشور از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل شرکت در همایش روز جهانی ارتباطات،‌ مخابرات و روابط عمومی بود.

روح‌اللهی با اشاره به هزینه بالای مصرف برق شرکت در سال ۹۰ گفت:‌ صرفه‌جویی و حساس بودن به محیط کار و کاهش هزینه‌ها از مسایل جزیی پیرامون ما شروع می‌شود و با رعایت بیشتر در مصرف می‌توانیم بخشی از هزینه‌ها را کنترل کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته شده در سال گذشته به ضرورت بهره‌گیری و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی متعهد و متخصص موجود تأکید کرد و پتانسیل‌های موجود در شرکت مخابرات را سرمایه‌ای گرانقدر توصیف کرد و افزود:‌ باید قدر خود را بدانیم و باور و امید داشته باشیم که می‌توانیم با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هایمان عملکرد موفق و پیروزمندانه‌ای به ثبت برسانیم.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.