کاهش پلاک گذاری خودرو در جزیره کیش

 کاهش پلاک گذاری خودرو در جزیره کیش

کاهش پلاک گذاری خودرو در جزیره کیش

ممتازنیوز: پلاک گذاری خودروهای کیش در شش ماه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته۶۰ درصد کاهش یافت.

سرگرد عصمت ال.. دریکوند رئیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش در مصاحبه با رسانه های ارتباط جمعی کیش با بیان این خبر گفت: در شش ماه نخست سال امسال ۳۱۷ خودرو در جزیره کیش پلاک گذاری شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۰ درصد کاهش داشته است.
وی تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال ۱۷۴ خودرو از رده خارج شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از ۴ درصد رشد برخوردار است.
رئیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش با هشدار به مالکان موتورسیکلت های فاقد پلاک جزیره کیش گفت : این نوع موتورسیکلت ها کالای ممنوعه محسوب می شوند و پلیس درصورت مشاهده تردد آنان در شهر موتورسیکلت ها را توقیف و رانندگان آنها را جریمه خواهد کرد.
سرگرد دریکوند مهمترین عوامل تصادف های شهری را سرعت غیر مجاز، رعایت نکردن حق تقدم و حرکات مارپیچی عنوان کرد و گفت: اگر راننده ای مطمئن است که تخلفی انجام نداده و جریمه شده است می تواند به شورای حل اختلاف راهنمایی و رانندگی مراجعه کند.
وی معرفی همیاران پلیس،پلیس یاران نوجوان و فرهنگ یاران را در راستای تامین امنیت و رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دانش آموزان ۶ مدرسه جزیره کیش به عنوان همیاران پلیس منصوب شده اند.
سرگرد دریکوند از تصمیم شورای ترافیک کیش درخصوص افزایش جریمه تخلف خودروهای کثیف خبر داد و افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی کیش در صورت مشاهده هر گونه خودرو کثیف، مبلغ ۱۰۰هزار ریال خودروی مذکور را جریمه می کنند.
گفتنی است در حال حاضر۶۸۷ وسیله نقلیه عمومی و در حدود ۱۱ هزار و ۳۰۰ خودرو پلاک شخصی در کیش تردد می کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.