کاوه خداشناس:تصادف منجر به رفاقت چند ساله شد

۱فروردین ۱۳،

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تصادفی که رمضان ۸۴ برایم اتفاق افتاد زمینه دوستی و رفاقت چندین ساله را برایم رقم زد.

کاوه خدا شناس، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: یافتن یک دوست صمیمی  در حین تصادف از خاطراتی است که در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۴ برایم ایجاد شده و هیچ گاه آن را فراموش نخواهم کرد.
وی افزود: روز اول ماه رمضان در سال ۸۴ بود که موتور سواری با سن و سال بالا بدلیل رد کردن چراغ قرمز، با اتومبیل من که در حوالی خیابان آپادانا مشغول رانندگی بودم برخورد کرد و شدت این برخورد چنان بود که منجر به جراحت و شکستگی در ناحیه یکی از پاهای وی شد.
 خدا شناس اظهار داشت: این موتور سوار را به بیمارستان امید واقع در خیابان نوفل اوشاتو منتقل کردم و بعد ازجراحی و قرار دادن پلاتین در یکی از پاهای او، وی را که بیهوش بود به بخش عمومی بیمارستان منتقل کردند.
وی ادامه داد: دومین روز ماه رمضان بود که آن موتور سوار آسیب دیده بهوش آمد وهر چه تلاش کردم حداقل آب میوه به او بخورانم نتوانستم چون  او درحین عدم مناسب بودن حالش از چنان استقامت  و صبری برخوردار بود که تحت هیچ شرایطی حاضر به شکستن روزه اش نشد.
خدا شناس گفت: آن موتور سوار به خانواده اش اطلاعی از تصادفش نداد و برای اینکه آنها را از نگرانی بیرون آورد گفت که همراه یکی از دوستانش برای زیارت حضرت معصومه (س) عازم قم شده و از همان جا بود که دوستی پایداری بین ما بوجود آمد و این دوستی و رفاقت با گذشت سالها هنوز با صمیمی دو چندان برقرار است.
این بایگر در ارتباط با خاطره اولین روز از روزه داریش در زمان کودکی می گوید:  روزه گرفتن را با روزه کله گنجشکی و با تشویق مادر بزرگم که علاقه بسیاری به او داشتم آغاز کردم و از همان موقع سعی می کردم در ادای تمام فرایض دینی و عبادیم از وی الگو برداری کنم.
وی خاطر نشان کرد: در این روزهای مبارک ماه رمضان و فرا رسیدن لیالی قدر سلامتی و موفقیت تمام هم وطنانم را از درگاه خداوند بزرگ خواهانم.
گفتنی است، کاوه خدا شناس هم اکنون بازی در نقش اصغر در مجموعه دولت مخفی به کارگردانی عبدالحسین برزیده سری سوم مجموعه عملیات ۱۲۵ به کارگردانی مسعود آب پرور را در کارنامه هنری خود دارد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.