کتاب تمدن نوین اسلامی – ایرانی به زبان صربی رونمایی شد

به گزارش ایرنا، با عنایت به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت ارایه گزارش های خوب و روشن از پیشرفتهای علمی در عرصه های مختلف، رایزنی فرهنگی ایران اسلامی تصمیم گرفت تا مجموعه این پیشرفت ها را در قالب کتاب ‘تمدن نوین اسلامی- ایرانی’ به جامعه دوستداران ایران اسلامی در منطقه بالکان تقدیم کند.

اطلاعات این کتاب طی یک سال و نیم گذشته در دانشکده ها و کالج های بلگراد و دیگر شهرهای صربستان توسط ‘فرید افتخاری’ وابسته فرهنگی و ‘آلکساندر دراگویچ’ نویسنده و مترجم کتاب ارایه گردهید است.

در این کتاب تمامی اطلاعات در عرصه های مختلف در یک مجموعه جمع آوری و به صورت یک کتاب با مقدمه دکتر ‘محمد باقر خرمشاد’ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با عنوان ‘تمدن نوین اسلامی – ایرانی’ چاپ شده است.

همچنین در این کتاب پس از نگرش اسلام نسبت به علم و سخنان مقام معظم رهبری، در موضوعات پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله در زمینه های انفجار علمی و نوآوری در جمهوری اسلامی، فن آوری فضایی و پرتاب ماهواره، فن آوری هسته ای، فن آوری نانو، پزشکی و داروسازی، داروهای نوترکیب، زیست فن آوری، سلول های بنیادی پرداخته شده است.

کتاب تمدن نوین اسلامی- ایران در ۱۶۴ صفحه، و با بیش از ۱۲۰ عکس رنگی به همراه زیر نویس های مفصل با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه چاپ و منتشر گردیده است.

۱۵۹۲

اروپام**۲۰۶۱**۱۰۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۰۴۶۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.