کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی برای سال تحصیلی جدید آماده است

به گزارش ایرنا، ‘ حسن فرازنده خالدی ‘ در جمع مدیران مدارس مقطع ابتدایی بخش زرقان شیراز افزود: مناطق و مدارس می بایست در زمینه برنامه ریزی برای تامین فضا ، نیروی انسانی و آماده سازی مدارس به گونه ای عمل کنند که اول مرداد ماه تمامی فعالیت ها ی مدارس از قبیل کلاس ها ، برنامه کلاسی ، معلمان کلاس ها .آماده باشد به گونه ای که اول مرداد برای ما باید به عنوان اول مهر تلقی شود.

مدیر کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش ، برگزاری دوره های آموزشی را ضروری دانست و گفت: برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت ویژه تمامی معلمان دوره ابتدایی از دیگر اقدامات مد نظر وزارت آموزش و پرورش است.

خالدی با اشاره به خواست رهبر معظم انقلاب مبنی براجرای بند بند سند تحول بنیادین ، از تمامی مدیران مدارس به عنوان نیروهای پیشگام خواست برای تحقق این تحول تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی در بخش دیگری از مطالب خود اظهار داشت:۲۰ میلیارد ریال از بودجه وزارت آموزش و پرورش به منظورساخت فضاهای آموزشی مورد نیاز مدارس استان فارس برای اجرای نظام ۶-۳-۳ و تدوین محتوی کتب پایه ششم اختصاص یافته است.

خالدی اضافه کرد:۲۰ درصد اعتبارات کشوری در این زمینه به استان فارس تعلق گرفته است و امیدوار هستیم تا با این میزان اعتبار، بخشی از مشکلات فضای آموزشی این استان برطرف شود.

حجت الاسلام محمد رضا صادقی هم در این نشست گفت: هم اکنون در بخش زرقان به ساخت ۱۰ کلاس جدید در مدارس این منطقه نیازمندیم.

۷۳۷۹ /۶۷۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۸۱۰۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.