کریستیانو رونالدو : برای فرگوسن دلتنگ و نگرانم

۲۷ آبان ،

کریستیانو رونالدو : برای فرگوسن دلتنگ و نگرانم

رونالدو ستاره تیم رئال مادرید گفت که دلش برای فرگوسن تنگ شده و مربی تیم منچستر یونایتد را به عنوان پدر فوتبالیش معرفی می کند.

به گزارش فوتبال آنلاین رونالدو بعد از اینکه با یک قرارداد رکورد شکن در سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو از منچستر جدا شد در حال حاضر تحت نظر خوزه مورینیو در برنابئو توپ می زند. با اینکه کریس فصل گذشته قهرمانی لالیگا را با رئال تجربه کرد و موفق شد در ۳۸ بازی لیگ برای تیمش ۴۶ گل به ثمر برساند باز هم به نظر او خاطرات وقتی که زیرنظر مربی پیشیش کار می کرد خوشحال کننده تر و جذاب تر است.

او گفت : فرگوسن یک شخصیت خارق العاده است.یک انسان به تمام معنا.او خیلی چیزها به من آموخت . همان طور که پیشا گفتم او در یادگیری فوتبال برای من مانند پدر بود.من واقعا دلم برای او و رابطه ای که با هم داشتیم تنگ شده است.

سرمربی منچستر یونایتد امسال ۷۱ ساله خواهد شد اما رونالدو اعتقاد دارد این اسکاتلندی آتشی مزاج تا زنده است با انگیزه به دنبال هدفش می رود.

او ادامه داد : او خیلی سرسخت است  و من بابت این قضیه برایش نگران هستم. او ۷۰ سال سن دارد و استرس و هیجان برای قلبش خوب نیست . اما باید بگویم اولین باری که او را در سال ۲۰۰۳ دیدم او دقیقا به همین سرسختی و پرانگیزگی بود.

فرگوسن در سال ۲۰۰۳ رونالدو را از تیم اسپورتینگ لیزبورن خریداری کرد و استعداد شگرف او را پرورش داد و کریس را به جایی رساند که او در فصل ۲۰۰۷ / ۲۰۰۸ با به ثمر رساندن ۴۲ گل توپ طلا را نیز بدست آورد. رونالدو در وقتی که در منچستر یونایتد بود افتخارات زیادی کسب کرد از جمله کاپ لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا و حتی در سال ۲۰۰۹ جایزه ی بهترین بازیکن سال را نیز از آن خود کرد.

در حال حاضر او در ۱۱ بازی برای تیمش در لالیگا ۱۲ گل به ثمر رسانده اما تیمش ۸ امتیاز عقب تر از بارسلونای صدرنشین قرار دارد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.