کریم باقری : بدون پست هم می‌توان به پرسپولیس کمک کرد

۸ م دیماه ،

کریم باقری : بدون پست هم می‌توان به پرسپولیس کمک کرد

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس :‌ کریم باقری گفت: پست و مقام هیچ اهمیتی ندارد اما نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دنبال پست گرفتنم می باشند.

به گزارش فوتبال آنلاین  کریم باقری در مورد پیشنهاد محمد رویانیان به وی به عنوان مدیر فنی پرسپولیس اظهار داشت: جا دارد از آقای رویانیان بابت این موضوع تشکر کنم اما قطعا تا ۲ روز دیگر جواب نهایی‌ام را اعلام می‌کنم.

وی افزود: برای چندمین بار این را اعلام می‌کنم هیچ اهمیتی ندارد که من پستی در پرسپولیس بگیرم، این موضوع برایم اصلا مهم نیست، اما نمی‌دانم چرا بعضی‌ها هر روز دنبال این می باشند که من پست بگیرم.

باقری ادامه داد: قرار بود بیایم به پرسپولیس کمک کنم و حالا هم آمده‌ام و هیچ حرف و حدیثی در آن نیست و بهتر است بسیار دنبال این موضوع نباشید. من بارها گفته‌ام در حال حاضر برای کمک به پرسپولیس و گل‌محمدی پس از صحبت با رویانیان و پرسپولیس آمده‌ام و با قدرت هم هستم.

باقری خاطرنشان کرد: حالا اگر پست مدیر فنی را قبول کنم یا نکنم کار خودم را در این تیم انجام خواهم داد و سعی می‌کنم تجاربم را در اختیار پرسپولیس بگذارم. بسیار دنبال این مسئله هر روز نباشید که آیا این پست را قبول می‌کنی، یا خیر، چون بدون پست هم می‌توان به پرسپولیس کمک کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعلا باید شرایطی را مهیا کنیم تا بازیکنان پرسپولیس بتوانند در لیگ برتر هم یک نتیجه خوب بدست بیاورند تا از لحاظ روحی و روانی مثل جام حذفی شرایط ایده‌آلی پیدا کنند. ما هم هر روز کنار بازیکنان سعی می‌کنیم باشیم تا به آنها کمک کنیم. حالا که آمده‌ام قطعا تصمیمم را گرفته‌ام و دنبال این موضوع نبودم که حتما یک پست یا مقامی به من بدهند بعد بیایم.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.