کسائیان : سرپرست موسسه ایران به اتفاق آرا مجرم شناخته نشد

جلسه رسیدگی به اتهامات علی اکبر جوانفکر درباره مقالات منتشره در روزنامه ایران روز یکشنبه در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست ‘سیامک مدیر خراسانی’ و با حضور هیات منصفه دادگاه مطبوعات برگزار شد.

‘علی اکبر کساییان’ پس از پایان این جلسه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار قضایی ایرنا گفت: در این جلسه همچنین به موارد اتهامی سایت عماریون رسیدگی شد که بر این اساس ‘ محمد حسین رستمی ‘ درباره توهین به خانواده شهدا و ایثارگران و دو نفر از شاکیان خصوصی، با اکثریت آرا مجرم شناخته شد.

وی هم چنین درباره اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، موضوع شکایت آقای ‘علی رضایی میر قائد’ ادامه داد: هیات منصفه به اتفاق آرا این متهم را مجرم شناخت و مستحق تخفیف ندانست.

دبیر هیات منصفه مطبوعات استان تهران به پرونده ‘الیاس حضرتی’ مدیر مسئول روزنامه اعتماد نیز اشاره کرد و گفت: هیات منصفه درباره اتهام رعایت نکردن مصوبه شورای عالی امنیت ملی با اکثریت آرا، متهم را مجرم نشناخت.

وی افزود: هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران این متهم را درباره نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به اتفاق آرا مجرم دانست.

کساییان تاکید کرد که هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران به اتفاق آرا مدیر مسوول روزنامه اعتماد را مستحق تخفیف ندانست.

اجتمام*۱۴۲۹ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۵۲۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.