کشتار شیعیان بحرین تحت حمایت آمریکا است

به گزارش ایرنا، ‘محمد صالح جوکار’ روز جمعه در مراسم افتتاح دهمین دوره جشنواره قرآن و عترت بسیج دانش آموزی در فرهنگسرای جوان قم اظهارداشت: عربستان که به وسیله آمریکا اداره می شود نیز در این جنایات نقش بسزایی دارد.

فرمانده سابق بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به کفر و شرکی که امروز متوجه برخی کشورهای اسلامی از سوی حاکمان آنها شده است،اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن مجید این کفر و شرک را به خوبی بیان فرموده است.

جوکار با بیان اینکه امروز قاریان بسیاری در کشور مصر وجود دارند و در عربستان قرآن های بسیاری به چاپ می رسد، اظهار داشت: این در شرایطی است که در این کشور ها عمل کننده واقعی به قرآن و توصیه های آن اصلا وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در احیای قرآن در جامعه اظهارداشت: نظام اسلامی قرآن را از مهجوریت نجات داد و از حاشیه به متن آورد.

وی افزود: حضرت امام راحل با توجه به ثبات قدمی که در مسیر قرآن داشتند خداوند مسوولیت هدایت و نجات جامعه را بر عهده او نهاد و به همین علت توانست تمام معادلات سیاسی و اقتصادی دنیا را بر هم بزند.

وی با اشاره به حفاظت و نگهداری قرآن از نظام خاطرنشان کرد: آنچه که در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام را در برابر سپاه کفر به پیروزی رساند جز عنایات قرآن چیزی دیگری نبود.

منتخب مردم یزد در مجلس نهم با بیان اینکه قرآن موجب امنیت و آرامش کشور و حمایت های الهی از آن بوده است، اظهار داشت: شکست حمله نظامی ارتش آمریکا به طبس و بروز طوفان شن و نابودی آنها تنها یکی از امداد های غیبی خداوند بر این کشور و نظام به برکت قرآن بوده است.ک/۲

۷۴۰۳/۵۵۰/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۶۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.