کشته شدن ده‌ها تروریست در حلب

جام جم آنلاین: دهها نفر دیگر از افراد مسلح تروریست در مناطق مختلف حلب و اطراف آن در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شدند و یورش غافلگیرانه تروریستها به نیروهای ارتش در یک منطقه نیز ناکام ماند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، نیروهای مسلح سوری به عملیات ویژه خود در حلب و اطراف آن ادامه می دهند و تلفات سنگینی به گروههای تروریستی مسلح وارد کرده اند.

یگانهایی از نیروهای مسلح در چهار عملیات ویژه به تجمع تروریستها در میدان سکّری، مسجد رفاعی ، مدرسه جالوت و اطراف بیمارستان ضرضور یورش بردند و ده‌ها نفر از آنان را کشتند.

یگان دیگری از نیروهای مسلح سوری دو عملیات ویژه در محله باب النیرب در نزدیکی مسجد سواس و مقر آتش‌نشانی انجام دادند و به تروریستها تلفات زیادی وارد کردند.

همچنین یگانی از نیروهای مسلح به تجمع تروریستها در میدان صالحین ، میدان شعار ، میدان صاخور، میدان باعدین و مساکن هنانو حمله کردند و شمار زیادی از آنان را کشتند.

نیروهای سوری دو عملیات ویژه علیه دو گروه تروریستی در نزدیکی منطقه مستوصف در محله فردوس و محله سلیمان الحلبی انجام دادند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

نیروهای سوری همچنین یک انبار مهمات گروههای تروریستی مسلح را در نزدیکی قاسمیه در قبتان الجبل  نابود کردند.

نیروهای سوری به محل تجمع تروریستها در نزدیکی قبرستان حیان در ریف حلب یورش بردند.

یگان دیگری از نیروهای مسلح دو عملیات ویژه علیه تروریستها در منطقه مسکنه انجام دادند و دهها نفر از آنان را کشتند.

در محله شیخ سعید در حلب نیز تروریستها به نیروهای سوری حمله کردند که نیروهای سوری به حمله آنان واکنش نشان دادند و عناصر گروه تروریستی حمله کننده را نابود کردند.

شادی حلوه خبرنگار شبکه سوریه از منطقه شیخ سعید و از روی پل شیخ سعید گزارش داد و گفت در این منطقه در عملیات نیروهای ارتش سوریه ، دهها نفر از اعضای گروههای تروریستی مزدور کشته شدند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت :« حدود ساعت ده شب به پاسگاه شیخ سعید با منفجر کردن یک  دستگاه خودرو حمله شد و پس از آن تروریستها از سه محور به این پاسگاه یورش بردند و نیروهای مسلح با شجاعت در مقابل آنان ایستادند و دهها فرد تروریست را کشتند و خودروهای آنان را منهدم کردند.

افراد تروریست با خمپاره به این پاسگاه حمله کردند. نیروهای سوری به لطف مهارتی که دارند این حمله را دفع کردند و تعداد زیادی از آنان را کشتند و تعدادی از خودروهای آنها را مصادره کردند. در این حمله به هیچ یک از نیروهای سوری آسیب وارد نشد».

 نیروهای ارتش سوریه به پاکسازی منطقه سیف الدوله در شهر حلب ادامه می دهند.
شادی حلوه خبرنگار شبکه تلویزیونی سوریه در گزارشی از منطقه سیف الدوله با اشاره به موقعیت جغرافیایی محله های پاکسازی شده در سیف الدوله گفت برخی خیابانها در این منطقه همچنان صحنه درگیری بین نیروهای ارتش سوریه و گروههای تروریستی مسلح است.

خبرنگار شبکه سوریه سپس خانه هایی را نشان داد که افراد مسلح آنها را برای تردد سوراخ کرده اند تا به یکدیگر متصل شود.

حلوه سپس از مدرسه ادهم مصطفی و مدرسه توفیق علوی در منطقه سیف الدوله گزارش داد که قبلا تحت  کنترل گروههای مسلح بود و اکنون به کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمده است.

گروههای مسلح به این دو مدرسه خسارات زیادی وارد کرده اند.شبکه سوریه سپس صحنه هایی از درگیری بین نیروهای سوری و گروههای مسلح را نشان  داد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت:«ارتش در حال پاکسازی منطقه سیف الدوله از وجود تروریستهاست. به خواست خدا سراسر حلب را از وجود این گروههای تروریستی پاکسازی خواهیم کرد».


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.