کشتی صادرات کشاورزی ایران می‌تواند در اسکله‌های خارجی لنگر بیندازد


کشتی صادرات کشاورزی ایران می‌تواند در اسکله‌های خارجی لنگر بیندازد

۱۵:۱۸ (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت:قطار صادرات شهریار می‌تواند به ایستگاه جهانی کشاورزی برسد و شهرستان شهریار به علت داشتن شرایط آب هوایی مناسب می‌تواند روز به روز در عرصه کشاورزی پیشرفت کند ولی متاسفانه اقدامات کار آمدی در راستای توسعه این بخش در بازارهای جهانی انجام نمی‌شود.

حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، افزود: حمایت ازتولید بومی و همین طورارتقای  صادرات درایجاد اشتغال و نیز پایین آوردن نرخ بیکاری موثر است که دولت باید به این مسئله بیش از گذشته توجه داشته باشد.
 

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ، ادامه داد : شهرستان شهریاربه دلیل نزدیکی به شهر تهران پایتخت سیاسی کشور و نزدیکی به فرودگاه های بین المللی امام خمینی دارای ویژگی ‌ای منحصر به فردی است که این شهرستان را از سایر شهرستان های استان متمایز ساخته است.
 

وی ادامه داد : افزایش تولیدات داخلی و بهینه شدن کیفیت بسته بندی این کالاها، قطعأ تمایل عمومی مصرف کنندگان در بازار جهانی برای استفاده از کالاهای ایرانی افزایش می‌یابد.
 

گروسی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه صادرات برخی از محصول‌ها وجود دارد، گفت: کشور ما در صادرات محصول‌های کشاورزی به‌ویژه محصول‌های باغی دارای مزیت نسبی در تولید و صادرات است از این رو دولت باید با یک برنامه ریزی کاربدری بستر های اشتغال را در کشورمهیاکند.
 

عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس یاد آور شد : یکی از اساسی‌ترین پیامدهای صادرات ، اشتغال پایدار است که به‌طور مستقیم بر اقتصاد خانوار تأثیر گذاشته و بسیاری مشکلات اقتصادی جوانان را برطرف می کند./


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.