کشتی فرنگی دوباره روزهای خوش را تجربه خواهد کرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرپرست تیم های کشتی فرنگی در تمامی رده هاگفت: با توجه به برنامه ریزی های محمد بنا روزهای خوشی درانتظار کشتی فرنگی خواهد بود.

حسام الدین میر جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بعد از المپیک ۲۰۱۲ شرایطی بوجود آمد که فضا برای کار محمد بنا فراهم نبود اما خوشبختانه هم اکنون با بازگشت وی می توانیم به آینده امیدوارباشیم.
 
وی ادامه داد: قهرمانی در المپیک با کسب ۳ مدال طلا هرچند افتخار بسیار بزرگی است اما این رقابتها با هرکیفیتی به پایان رسیده و ما باید به فکر مسابقات مهم پیش رو و در نهایت المپیک بعدی باشیم.
 
میر جعفری درباره برنامه های آینده تیم فرنگی گفت: طی جلسه ای که با مسئولان فدارسیون داشتیم برنامه های خود را به آنها ارائه کردیم و قرار است در اولین اقدام اردوی تیم ملی با حضور ۴۰ فرنگی کار از ۱۰ آبانماه آغاز شود. مسابقات بین المللی قزاقستان ،وهبی امره ، جام یادگاراز جمله تورنمنت هایی است که در صورت فراهم شده شرایط در آنها شرکت می کنیم همچنین مسابقات اوپن فهرمانی کشور نیز از دیگربرنامه های تیم فرنگی می باشد.

وی درباره کادر فنی جدید تیم بزرگسالان اظهار داشت: محمدعلی چمیانی، مربی سازنده امید نوروزی، محسن طاهری و سعید شیرزاد، مربی سازنده قاسم رضایی، در کنار محمد بنا به عنوان مربی فعالیت خواهند کرد. فرهاد اسماعیل‌نژاد و جمشید خیرآبادی دیگر با تیم ملی همکاری نخواهند داشت. ایرج اسفندیاری فر سرمربی تیم ملی جوانان شد و رسول جزینی نیز همچنان  از اعضای کادر فنی خواهد بود.

سرپرست تیم های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: امید ورام دوستداران کشتی با همدلی شرایطی را فراهم آورند که حواشی از کشتی دور شود و مطمئن باشید تیم فرنگی همچون گذشته در دنیا به بزرگی خود ادامه خواهد داد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.