کشتی تهران در برزخ ، اکبرنژاد: حمایت نکنند، استعفا می دهم

به گزارش ایرنا، اواسط بهمن ماه سال گذشته بودکه به پیشنهاد مدیرکل ورزش وجوانان تهران، فدراسیون کشتی، علی اکبرنژاد را به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان تهران معرفی کرد.

اکبرنژاد درابتدای ورودش، سطح کشتی تهران را بسیارپایین تر از حد انتظار بیان و ارتقا سطح کیفی کشتی پایتخت را مهترین برنامه خود اعلام کرد.

وی استعدادیابی در بین رده های سنی پایه و ارتقا کمی و کیفی مربیان استان تهران را مهمترین نیازهای کشتی استان تهران می دانست.

اما اکنون پس از گذشت نزدیک به شش ماه از ورود وی به کشتی تهران هنوز هیچ اقدامی برای ارتقا جایگاه کشتی تهران صورت نگرفته است.

سرپرست هیئت کشتی استان تهران در گفت ‌وگوهای خود دلیل اجرایی نشدن برنامه‌های هیئت کشتی تهران را عدم حمایت اداره ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی از وی برای اجرایی کردن برنامه‌هایش اعلام کرد.

وی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان تهران و فدراسیون کشتی هیچ حمایتی از کشتی نکرده اند به نحوی که حتی برای برگزاری اردوهای استانی نیز با مشکل روبه رو هستیم.

اکبرنژاد اعلام کرد: اگر وضع به همین شکل ادامه داشته باشد و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی از برنامه‌هایم در هیئت کشتی حمایت نکنند،قطعا از سمت خود استعفا خواهم داد.

وی درگفت‌ وگو باخبرنگار ایرنا گفت: طی چند روز آینده به طور قطع اعلام خواهم کرد که در هیئت کشتی تهران می مانم و یا کنارگیری می کنم.

بااین حال طبق آیین نامه هیئت های ورزشی دوران سرپرستی اکبرنژاد به زودی به اتمام خواهد رسید اما جای این سوال باقیست که اگر اداره ورزش و جوانان تهران و فدراسیون کشتی اکبرنژاد را برای بهبود وضعیت کشتی تهران انتخاب کرده اند چرا از برنامه‌های او حمایت نمی کنند؟

طبق نظر کارشناسان ورزشی شش ماه می تواند زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های کوچک زودبازده و پی‌ریزی برای برنامه های دراز مدت باشد که متاسفانه کشتی تهران این مدت را با سردرگمی از دست داد.

تهرام/۷۲۵۸/۱۲۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۴۰۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.