کشتی زنجان برای حضور در مسابقات لیگ برتر به لحاظ مالی سخت در تنگنا است

عباس محمدی ، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات کشتی زنجان به منظور شرکت در این دوره از مسابقات لیگ برتر تا ۲۵ مردادماه جاری برای ثبت نام فرصت دارد که اگر حمایت مالی صورت نگیرد قطعا از حضور در این رقابت ها ، پا پس خواهد کشید.

وی اظهار داشت: برای حضور کشتی زنجان در رقابت های لیگ برتر ، زحمات زیادی کشیده شده و حیف است این امتیاز که در سال ۸۹ به سختی به دست آمده به سادگی از دست برود.

محمدی با بیان اینکه حفظ و ارتقا جایگاه کشتی زنجان در لیگ برتر ، نیازمند حمایت های مالی است، گفت: کشتی زنجان برای حضور در این دوره از رقابت های لیگ برتر حداقل به دو میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد که امید می رود با حمایت استاندار زنجان و مسوولان شرکت ها و کارخانجات ، این نیاز برطرف شود.

وی افزود: عدم حضور در مسابقات لیگ برتر، قطعا انگیزه کشتی گیران ، مربیان و دست اندرکاران ورزش کشتی زنجان را پایین خواهد آورد و این به ضرر ورزش زنجان به ویژه کشتی است.

نایب رییس هیات کشتی استان زنجان تصریح کرد: برای جذب حامی مالی مناسب با نمایندگان مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسوولان شرکت ها و کارخانجات فعال در زنجان ، مکاتباتی از سوی هیات صورت گرفته ولی تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

محمدی ، یادآور شد: تیم کشتی زنجان ، پارسال در رقابت های لیگ برتر توانست عنوان هشتم را ازآن خود کند و این نشان می دهد که با تجربه به دست آمده قطعا کشتی زنجان شانس صعود به رده های بالای جدول را دارد.

وی گفت: در صورت جلب و جذب حامی مالی مناسب ، ۱۴ کشتی گیر برای حضور در رقابت های لیگ برتر جذب تیم خواهند شد که پنج نفر آنها از کشتی گیران مطرح و شاخص زنجان خواهند بود.

محمدی افزود: میثم نصیری و میثم حیدری در وزن ۶۶ کیلوگرم ، منوچهر یاری در وزن ۷۴ کیلوگرم ، وحید درامی مقدم در وزن ۹۶ کیلوگرم و رضا نظری در وزن ۱۲۰ کیلوگرم از کشتی گیران مطرح زنجان هستند که شانس زیادی برای کسب پیروزی در مقابل حریفان خود برخوردار می باشند و این انگیزه ها را برای موفقیت در لیگ برتر دوچندان می کند.

۵۹۷/۵۲۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۲۸۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.